2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
سامانه ۱۳۷ از گزینه‌های مهم تب‌سنجی وضعیت شهرداری است
شهردار تهران در بازدید از سامانه ۱۳۷:

سامانه ۱۳۷ از گزینه‌های مهم تب‌سنجی وضعیت شهرداری است

نبض تجارت- شهردار تهران در بازدید از سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ با تاکید بر نقش مهم این سامانه به جهت دریافت پیام‌های مردمی در موضوعات مختلف شهری، اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ با ارائه گزارشات دوره‌ای یکی از گزینه‌های مهم در تب‌سنجی وضعیت شهرداری است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط‌عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، همزمان با سوم دی ماه پانزدهیمن سالروز تاسیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷، پیروز حناچی شهردار تهران با حضور در این سامانه گفت: تاسیس و راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ از اقدامات خوب در شهرداری تهران بوده که آثار آن همچنان باقی است.

🔻وی ایجاد آرامش، تامین رضایت خاطر مردم و سعه صدر در دریافت و پیگیری موضوعات توسط همکاران شاغل در ۱۳۷ را مهم برشمرد و افزود: وقتی می‌گوییم ما برای مردم اهمیت قائلیم، مصداق این اهمیت در سامانه ۱۳۷ بروز پیدا می کند و میزان رضایت‌مندی شهروندان مستقیما به فعالیت این سامانه مربوط است.  

🔻شهردار تهران سامانه ۱۳۷ را یکی از گزینه‌های مهم تب‌سنجی وضعیت شهرداری و همچنین ارزیابی عملکرد مدیران شهری دانست و تصریح کرد: تحلیل گزارشات دوره‌ای سامانه ۱۳۷ و فراوانی در برخی از موضوعات نشان دهنده حساسیت مردم نسبت به موضوع و رفع مشکلات است و همین موضوع باعث  کاهش ۲۰ درصدی تماس‌های شهروندان با این سامانه شده است.

🔻حناچی در ادامه اعلام کرد: اخیرا با پدیده سرقت تجهیزات شهری مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی مواجه هستیم و لازم است در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشیم و اگر گزارش هایی در این زمینه آمد مطمئن باشید پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.