2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
خودرو‌های یورو ۴ مدل ۹۹، پلاک نمی‌شوند
سردار هادیانفر:

خودرو‌های یورو ۴ مدل ۹۹، پلاک نمی‌شوند

نبض تجارت- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: مراکز شماره گذاری راهور خودروهایی که مدل ۹۹ اند و یورو ۴ هستند را پلاک نمی‌کنند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا درباره شماره گذاری خودروهای یورو ۴، اظهار کرد: گاهی شاهد هستیم دوستان در نمایندگی خودروساز‌ها اعلام میکنند خودرو حاضر است، اما پلاک نمی‌کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: هیچ منعی برای شماره گذاری خودرو‌ها وجود ندارد، کارخانه و مراکز شماره گذاری کاملا فعال هستند و امسال بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو را شماره گذاری کرده ایم.

سردار هادیانفر با تاکید بر اینکه خودروسازان دو سال ۹۶ و ۹۷ را برای تبدیل خودروها از یورو ۴ به یورو ۵، تنفس گرفته بودند، ادامه داد: خودروسازان می‌دانستند هر خودرویی که تولید می‌کنند اگر بخواهد در سال ۹۹ پلاک شود باید دارای یورو ۵ باشد و آن دسته خودرو‌هایی که تولید سال ۹۸ بود و یورو ۴ داشت، اما در سال ۹۹ به مالکان تحویل داده شده بود، طبق اعلام سازمان محیط زیست و توافقی که با وزارت صمت و خودروسازان داشتیم پلاک شدند.

وی خاطرنشان کرد: خودرو‌هایی که یورو ۴ اند و با مدل ۹۸ هستند را به مراکز شماره گذاری ابلاغ کردیم که پلاک کنند، اما خودروهایی که مدل ۹۹ اند و یورو ۴ هستند را پلاک نمی‌کنیم.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.