2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
مشوق‌های بیمه‌ای برای توسعه اجرای نسخه نویسی الکترونیک کمک کننده است
معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت:

مشوق‌های بیمه‌ای برای توسعه اجرای نسخه نویسی الکترونیک کمک کننده است

نبض تجارت- معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت گفت: مشوق‌های بیمه‌ای برای توسعه و اجرای موثر برنامه نسخه نویسی الکترونیک بسیار کمک کننده است. پرداخت به موقع یکی از انواع مشوق‌های بیمه ایست و سازمان بیمه سلامت در حال بررسی امکان اجرایی شدن سایر روش های تشویق از جمله پرداخت‌های به موقع به پزشکان به منظور سرعت بخشی و فراگیر ی اجرای برنامه می باشد.

 

به گزارش نبض تجارت ؛ وی ادامه داد: در این زمینه در حال رایزنی‌و بررسی‌ راهکارهای اجرایی با شرکای کاری خود هستیم. در این مسیر ضروری ست  ملاحظات قانونی نیز در نظر گرفته شود.

معاون سازمان بیمه سلامت گفت: با ارائه مشوق های بیمه ای جهت اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک و ایجاد رضایت مندی در ارائه کنندگان خدمت در نهایت به دنبال رضایت مندی بیشتر بیمه شدگان هستیم.
رنجبران اظهار کرد: مولفه‌های مختلفی در اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک موثر است که بخشی از این موارد در اختیار سازمان بیمه سلامت نیست و در واقع این برنامه، یک کار گروهی محسوب می‌شود. یکی از شرکای اصلی در این برنامه، سازمان نظام پزشکی است که با جدیت مشارکت نموده و در حال پیگیری و همکاری در اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک هستند.
معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت بیان کرد: اجرای خدمات الکترونیک سلامت تکلیف قانونی محسوب می شود.
وی اضافه کرد:خدمات الکترونیک در نظام سلامت  می‌تواند منجر به چابک سازی بیشتر نظام اداری و در نتیجه تکمیل دولت الکترونیک شود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.