2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مهم ترین رویکرد بیمه سلامت درارایه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت دراجلاس سراسری مدیران تشریح کرد:

مهم ترین رویکرد بیمه سلامت درارایه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان

نبض تجارت- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت دراجلاس سراسری مدیران ستادی و استانی این سازمان، مهم ترین رویکرد بیمه سلامت درارایه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان را تشریح کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، محمد مهدی ناصحی دراجلاس سراسری مدیران ارشد ستادی و استانی بیمه سلامت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: یکی از مهم ترین ماموریت های سازمان بیمه سلامت حمایت و پشتیبانی مالی از بیمه شدگان در کنار ارتقاء سلامت است، البته توجه به منابع و مصارف را نیز باید مد نظر قرارداد؛ زیرا این موضوع از اصلی ترین اهداف بیمه سلامت است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: منابع درهمه مقاطع محدود است و باید هزینه ها را ساماندهی کرد، ضمن اینکه دربحث مدیریت اداری و مالی هم نیاز به تقویت این حوزه با نگاه به توانمندی های علمی و تجربه های کارشناسان و مدیران کل دراستان ها هستیم؛ تا بتوان نتایج بهتری را کسب کرد.
وی تصریح کرد: توسعه ابزارهای الکترونیک درارایه خدمات نیز یکی از مسائل مورد توجه دربیمه سلامت است که درراس آن پروژه نسخه نویسی الکترونیکی قراردارد، باید بتوان دربخش دولتی و خصوصی تاخیرها درمباحث مربوط به حوزه الکترونیک را رفع کرد، متاسفانه حوزه سلامت دراین بخش شرایط قابل قبولی ندارد، از سوی دیگر بحث انضباط و انسجام مالی و استفاده از نیروهای توانمند نیز دردستورکار سازمان قراردارد و باید به لحاظ ساختاری حوزه اداری و مالی را ارتقاء دهیم.
ناصحی گفت: برنامه دیگر توسعه نظام ارجاع و پزشکی خانواده است که در4 استان از بهمن ماه آغاز می شود.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، با بیان اینکه برای ارایه خدمات بهتر باید بسترهای لازم فراهم شود تاکید کرد:  توجه به مسائل مربوط به پروتکل ها و گایدلاین های پزشکی نیز یکی دیگر از برنامه ها است، بدون تردید نظام نظارت و ارزشیابی باید تخصصی شود، زیرا فاصله گرفتن از طرح سقف گذاری ، خرید راهبردی و ساماندهی نظام پرداخت باید درمسیر علمی شدن قرار گیرد.
ناصحی اظهارداشت: بازنگری دربحث بیمه پایه و مکمل باید آغاز شده و مشوق های بیمه ای و هوم کر نیز از برنامه های مورد توجه درسازمان بیمه سلامت است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.