2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
تعالی سازمان بیمه سلامت مهم ترین هدف پیش رو
معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت:

تعالی سازمان بیمه سلامت مهم ترین هدف پیش رو

نبض تجارت- معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت گفت: دست پاک بودن، چشم پاک بودن، و فکر پاک بودن از نکات اساسی است که باید در تئوری و عمل پیاده سازی و اثبات شود.

 

به گزارش نبض تجارت؛ وی افزود: باید شرایط اتاق شیشه ای را مهیا کنیم و همه افراد اعم از گیرندگان خدمات، ارائه کنندگان خدمات و همکاران سازمان بر این اتاق شیشه ای نظارت نمایند و هر جا که احساس نمودند نیاز به تغییر و تذکر هست، با متانت و آرامش موارد را عنوان نمایند. عمر مدیریت ها کوتاه است و باید بتوانیم از لحظه لحظه این زمان برای تعالی سازمان استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، حسین رنجبران دراجلاس سراسری مدیران ارشد ستادی و استانی بیمه سلامت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر بحث انضباط اداری و مالی تاکید نمودند و یادآور شدند که در این راستا باید با حداکثر توان ، تلاش نماییم.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت، با اشاره به اینکه خرد جمعی و استفاده از نظرات همه افراد کارشناس دراکثر مسائل باید مد نظر قرار گیرد افزود: فرماندهان و مدیران استانی نماینده سازمان بیمه سلامت هستند، که به عنوان نماینده تام الاختیار مدیرعامل در استان ها ارائه خدمت می نمایند و از آنجا که ماهیت کار ستاد سازمان ، نظارتی است باید وظایف اجرایی و قابل واگذاری به ادارات کل استانی تفویض شود و در ستاد سازمان، و با استفاده از ظرفیت ها، نظارت را تقویت نماییم چرا که در غیر اینصورت از هدف اصلی باز مانده و در حقیقت ماموریت های اصلی ما متوقف خواهد شد.

وی بیان کرد منابع سرگردانی از قبیل مطالبات از دستگاه های اجرایی وجود دارد که با نگاه هوشمندانه و هدفمند مدیرعامل  قادر خواهیم بود این منابع را احصاء نماییم.
همچنین تصریح کرد: با همکاری شرکای کاری سازمان نظیر بانک رفاه کارگران طی روزهای آینده شاهد اتفاقات خوبی در زمینه پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد خواهیم بود. در جلسه اخیر با بانک رفاه مقرر شد که از طریق خرید اوراق توسط بانک ، مبلغ 3500 میلیارد تومان به حساب سازمان واریز شودکه بدین ترتیب قادر خواهیم بود پرداخت ها را به روز نموده و معادل 3 ماه از مطالبات موسسات طرف قرارداد را واریز نماییم، و پرداخت دیگری به همین میزان در ایام دهه مبارک فجر انجام خواهد شد.
معاون سازمان همچنین اظهار داشت با توجه به گردش مالی بالای سازمان در سال آتی، شرایط مطلوبی برای جلب همکاری و همیاری سایر شرکای کاری و نیز سایر بانک ها فراهم می باشد.

رنجبران اظهارداشت: مباحث رفاهی و ایجاد فضای انگیزشی در بین همکاران از موضوعات مهم دیگر مد نظر است تا همکاران بتوانند با طیب خاطر، روحیه مناسب و شادابی به بیمه شدگان تحت پوشش، خدمات مطلوب ارائه نمایند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.