2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
دلایل کاهش تولید زباله در تهران از زبان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند

دلایل کاهش تولید زباله در تهران از زبان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند

نبض تجارت- صدرالدین علیپور در واکنش به ادعای ارتباط کاهش تولید زباله با کوچک‌تر شدن سفره مردم: ما به صورت روزانه زباله‌ها را جمع‌آوری می‌کنیم؛ روند مصرف مشخص است و کاهش تولید زباله داشته‌ایم و تقریبا بیش از 2 هزار تن زباله‌های تهران کاهش یافته است.

به گزارش نبض تجارت ؛ صدرالدین علیپور در واکنش به ادعای ارتباط کاهش تولید زباله با کوچک‌تر شدن سفره مردم: ما به صورت روزانه زباله‌ها را جمع‌آوری می‌کنیم؛ روند مصرف مشخص است و کاهش تولید زباله داشته‌ایم و تقریبا بیش از 2 هزار تن زباله‌های تهران کاهش یافته است.

 

🔺با یک بررسی جامعه‌‌شناسانه به این نتیجه می‌رسیم که با اقدامات صورت گرفته، میزان زباله کاهش یافته است نه به خاطر کوچک شدن سفره مردم.

🔺اقداماتی در خصوص پسماندهای حجیم انجام داده‌ایم تا برای دفن به آرادکوه نروند. همچنین سرشاخه‌ها و پسماندهای الکترونیک هم جداگانه بازیافت می‌شوند.

🔺اقداماتی هم در خصوص تفکیک زباله از مبدأ صورت گرفته و ما غرف بازیافت را در سطح تهران ایجاد کرده‌ایم، این در حالی است که چندی قبل تمام زباله‌ها به آرادکوه می‌رفت.

🔺قبلا حدود 7 هزار و 500 تن زباله داشتیم که در حال حاضر به 5 هزار و 600 تن رسیده است. ما براساس شعار کاهش تولید پسماند حرکت کرده‌ایم و اعتقاد داریم که میزان زباله کاهش پیدا کرده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.