2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
حمایت صندوق نوآوری از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

حمایت صندوق نوآوری از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

نبض تجارت- صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش بنیان در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با تمرکز بر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در جزیره کیش به‌صورت بلاعوض حمایت می‌کند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با تمرکز بر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در جزیره کیش با هدف حمایت از تولید داخلی و استفاده حداکثری از توان شرکت‌های تولید کننده تجهیزات صنعت پتروشیمی به ویژه شرکت‌های دانش بنیان از 27 تا 29 بهمن ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان از حضور آنها در نمایشگاه‌های داخلی حمایت می‌کند، بر همین اساس شرکت‌های دانش بنیان علاقمند به حضور در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی می‌توانند در قالب حمایت بلاعوض به میزان 70 درصد هزینه‌های اجاره و ساخت غرفه تا سقف 30 میلیون تومان در سال استفاده کنند.
شرکت‌های دانش بنیان متقاضی شرکت در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir  ثبت نام کرده و پس از حضور در نمایشگاه با ارائه اسناد، سهم حمایتی خود را دریافت کنند.
حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی در راستای توسعه بازار محصولات این شرکت‌ها و پیوند آنان با صنایع کشور صورت می‌گیرد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.