2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
نخستین نمایشگاه خط و پتینه زیر آب در جزیره کیش

نخستین نمایشگاه خط و پتینه زیر آب در جزیره کیش

نبض تجارت- نمایشگاه خط و پتینه " خط خیال" با هنرمندی حسین ابارشی روز عید مبعث در جزیره کیش برگزار می شود

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، برنامه خوشنویسی زیر آب برای نخستین بار در دنیا در جزیره کیش اجرا می شود و حسین ابارشی هنرمند خوشنویس غواص و عضو انجمن خوشنویسان ایران در اسکله بزرگ تفریحی کیش و در عمق 6 متری آثار زیبایی از تلفیق نقاشی خط و پتینه  را به نمایش می گذارد و برای بازدید کنندگان خوشنویسی می کند.

این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه ورزش و تفریحات سالم، اداره محیط زیست، امور دریایی، هلال احمر و مدرسه غواصی و تفریحات دریایی آتلانتیس کیش برگزار می شود.  

علاقمندان به غواصی و هنر زیبای خوشنویسی می توانند فردا از ساعت 11 تا 15 از این نمایشگاه و اجرای خوشنویسی زیر آب بازدید کنند.

گفتنی است مدرسه غواصی و تفریحات دریایی آتلانتیس کیش به عنوان حامی این برنامه امکانات غواصی را با 50 درصد تخفیف در اختیار بازدید کنندگان این نمایشگاه قرار می دهد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.