2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
استقبال از بهار بر اساس تهران ۱۴۰۰
با حضور شهردار منطقه ۲۲ برگزار شد.

استقبال از بهار بر اساس تهران ۱۴۰۰

نبض تجارت- جلسه استقبال از بهار بر اساس اهداف و برنامه های تهران ۱۴۰۰ با حضور شهردار منطقه ۲۲ برگزار شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی  شهرداری منطقه ۲۲ ، جلسه استقبال از بهار ۱۴۰۰ یکشنبه ۲۴ اسفند ، با حضور مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه۲۲  و مدیران شهری منطقه در دفتر شهردار برگزار و درباره گزارش واحدهای مربوطه در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ تصمیم گیری شد.

او تاکید کرد: اهداف و برنامه‌های سال آینده شهرداری منطقه۲۲ بر اساس «تهران ۱۴۰۰» ترسیم می‌شود.
رحمان زاده،گفت : مدیریت شهری منطقه در آستانه فرارسیدن فصل بهار، ایام نوروز و در راستای ارائه خدمات رسانی به شهروندان و همچنین آماده سازی فضای سطح منطقه علاوه بر ارائه خدمات عمومی اقدامات و پیش بینی های ویژه ای را برای تحصیل امور شهروندان انجام می دهد که این فعالیت ها در شهرداری در قالب طرح استقبال از بهار در حوزه های مختلف خدمات شهری ، فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک ، فرهنگی و ارتباطات در آستانه سال نو به اجرا در خواهد آمد.
در این جلسه  رحمان زاده  رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر با انجام لکه گیری ، انجام خدمات شهری از قبیل ، شستشو ، پاکسازی ، تنظیف مسیرهای اصلی و فرعی ، المان های نوروزی عملیات گلکاری با استفاده از گل های زیبای بهاره ، رنگ آمیزی نقاط مورد نیاز به آن تاکید کرد.
اجرای خدمات محله ای ، کاشت بهاره ، نصب المان های نوروزی از دیگر برنامه های این شهرداری در راستای استقبال از فصل بهار خواهد بود .                    

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.