2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جذب كارشناس پرستاري و بیهوشی در بیمارستان کیش

جذب كارشناس پرستاري و بیهوشی در بیمارستان کیش

نبض تجارت- بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اولویت بومیان و ساکنان، از طريق آزمون جذب، نیروی پرستار استخدام می کند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره با هدف تکمیل کادر پرستاری اين مركز درماني ، ساعت 10صبح روز شنبه 21 فروردين در سالن همايش شماره يك بيمارستان كيش آزمون جذب نیروی پرستاری و بیهوشی برگزار می كند که كارت ورود به جلسه قبل از شروع آزمون توزيع خواهد شد.

متقاضیان می توانند از امروز از امروز يكشنبه 15 فروردين تا پنجشنبه 19 فروردين برای نام نویسی به سایت بیمارستان کیش به آدرس kishhospitalfz.com مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم در قسمت خدمات الکترونیک _دعوت به همکاری ، در اين آزمون شرکت کنند.

شرایط عمومی استخدام در این مجموعه،اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، سلامت جسماني و رواني،عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر، نداشتن سابقه محكوميت جزايي،عدم ممنوعيت استخدام در دستگاههاي اجرايي از سوی آراء مراجع قضايي و ذيصلاح اعلام شده است.داوطلبان استخدام نبايد جزء نيروهاي بازخريد خدمت و همچنين بازنشسته دستگاههاي اجرايي باشند، همچنین گذراندن دوره خدمت يا داشتن کارت معافيت قانوني نیز الزامی است.

گفتنی است اصل مدرك تحصيلي مربوطه (پايان طرح – مدرك پرستاري و بيهوشي)اصل كارت ملي و شناسنامه واصل كارت پايان خدمت به همراه يك قطعه عکس4×3 مدارک مورد نیاز برای استخدام می باشد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.