2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اجرای 145 پروژه توسعه محلی در سال 1400 در منطقه5
محمود کلهری خبر داد:

اجرای 145 پروژه توسعه محلی در سال 1400 در منطقه5

نبض تجارت- محمود کلهری شهردار منطقه 5 مهمترین برنامه امسال در این منطقه را توجه ویژه به پروژه های توسعه محلی دانست و گفت: با نظر شورایاران و برای جلب رضایت شهروندان،اجرای 145 پروژه توسعه محلی در برنامه این منطقه برای سال 1400 قرار دارد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، محمود کلهری شهردار منطقه 5 مهمترین برنامه برای سال 1400 را توجه ویژه به پروژه های توسعه محلی عنوان کرد و افزود: با توجه به شعار مقام معظم رهبری برای سال 1400 یعنی پشتیبانی از تولید و مانع زدایی ها در نظر داریم تا در پروژه های توسعه محلی موانعی که سد راه است را بر داشته و با پشتیبانی مناسب و تاکید بر استفاده از محصولات ایرانی در پروژه ها به جلب رضایت شهروندان کمک کنیم.
وی با بیان اینکه محوریت برنامه های امسال توجه به انجام و اتمام پروژه های توسعه محلی و تاکید بر اینکه این پروژه ها با همان خواسته شورایاران با کیفیت لازم و زیر نظر شهروندان انجام شود خواهد بود گفت: با برنامه ریزی دقیق بیش از 80 درصد پروژه های سال 99 تا پایان فروردین به اتمام رسیده و بقیه نیز تا پایان سال مالی یعنی اردیبهشت و عین 62 پروژه را به پایان خواهیم رساند.
کلهری با تاکید بر اینکه برنامه ریزی خوبی با نظر شورایاران برای پروژه های توسعه محلی سال 1400 داشتیم اذعان داشت: این منطقه از مناطق استراتژیک است که هم محلات برخوردار دارد  هم کم برخوردار و پروژه های توسعه محلی در آن محور شده است و این یعنی توجه به زندگی. در این منطقه حتی می توان در هر محله 10 پروژه توسعه محلی انجام داد چرا که به شدت رضایتمندی می آورد و باعث انرژی مثبت نزد مدیران نیز می شود.
شهردار منطقه 5 تاکید کرد: روند اجرای پروژه های توسعه محلی مطلوب است و با برآوردهای انجام شده تا پایان سال مالی در اردیبهشت ماه،این پروژه ها به اتمام می رسد .برای سال 1400 هر محله حداقل 5 پروژه با اولویت بندی باید انجام شود.خیلی ها مقدمات آن انجام شده است و امید به همفکری و همیاری شورایاران داریم و مطمئن باشید بخش هایی از آن تا پایان تابستان امسال به بهره برداری می رسد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.