2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
8 ساختمان اداری و فرهنگی منطقه  دو مناسب سازی شد
برای تردد توان یابان؛

8 ساختمان اداری و فرهنگی منطقه دو مناسب سازی شد

نبض تجارت- در راستای تامین رفاه وتسهیل در بهره مندی توان یابان از خدمات شهری، و تحقق شعار« تهران ،شهری برای همه» 8 ساختمان اداری و فرهنگی منطقه دو پایتخت مناسب سازی شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، محمد رضا کرمی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 2 با  اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست های مدیریت شهری در  دسترس پذيري فضاهاي شهري  شهروندان ، به خصوص افراد کم توان ، طرح های مناسب سازی معابر وفضاهای شهری اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مناسب سازی 8 ساختمان تکمل شده است افزود: تهيه و نصب هندريل در راه پله ها، رمپ ها، كابين آسانسورها، اجراي نوارهاي بساوايي، همسطح سازي نقاط داراي اختلاف سطح، سرويس هاي بهداشتي، ترمز پله و شبرنگ پله و... از جمله اقدامات اجرایی در این زمینه است.
کرمی  با اشاره به نصب دستگاه های ویلچر بر در ساختمان های اداری افزود: به منظور تهسهیل در دسترسی افراد کم توان ،در  برخی از ساختمان ها که آسانسور وجود ندارد دستگاه هاي ويلچر دو منظوره شامل حمل دستگاه ويلچر و صندلي مخصوص حمل سالمند و كم توان تهیه و نصب شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.