2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه رازی در جشن ضیافت نور

مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه رازی در جشن ضیافت نور

نبض تجارت- مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای شرکت بیمه رازی از برپایی چالشی برای افزایش فروش در این رشته ها خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی، سهیلا شرفی در دوازدهمین شب از جشنواره ضیافت نور با بیان این که فروش بیمه نامه های باربری، کشتی و هواپیما به تخصص و دقت زیادی نیاز دارد گفت: از آنجا که بیمه رازی ظرفیت های بسیار خوبی در این زمینه ها دارد، با برگزاری یک چالش میان نمایندگان و شعب، قصد داریم نه تنها به افزایش فروش آنها کمک کنیم بلکه ظرفیت های ناشناخته شرکت را نیز نمایان کنیم.

وی افزود: مدیریت بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای در این زمینه نه تنها حمایت خود از شبکه فروش را افزایش خواهد داد، بلکه قدردان تلاش مضاعف آنها نیز خواهد بود.

شرفی همچنین با بیان اینکه بر اساس استراتژی جدید شرکت بیمه رازی، حدود اختیارات شعب و نمایندگان تا حد امکان افزایش یافته است، اظهار کرد: شبکه فروش در بسیاری از زمینه ها مستقل عمل می کنند و موارد مراجعه به ستاد و استعلام از شرکت به حداقل ممکن رسیده است.

مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه رازی همچنین از شبکه فروش خواست در صورت مواجهه با مواردی که به طراحی، بازطراحی و یا بازنگری در فرایندها نیاز دارد، آن را بدون واسطه با مدیریت مربوطه مطرح کرده و راهکار لازم را دریافت نمایند.

شرفی اظهار امیدواری کرد با برنامه های پیش رو و تحولات جدی رخ داده در شرکت، بیمه رازی در سال جاری جایگاه بسیار مطلوب تری را در بازار بیمه کشور از آن خود کند.

گفتنی است در برنامه جشن ضیافت نور بیمه رازی که به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس این شرکت و در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، طی قرعه کشی بین نمایندگان حائز شرایط، هر شب یک سکه طلا و یک عدد چوب گلف به یک نماینده هدیه داده میشود که این جایزه در شب اول به آقای مصطفی اقتداری نماینده شعبه بندرعباس ، شب دوم به آقای یدالله مهدی زاده از شعبه ایلام ، شب سوم به خانم اکرم شوقی نماینده زنجان ، شب چهارم به آقای بابک رحیمی شاد نماینده تهران از شعبه کاشانی ، شب پنجم به خانم لیلا موسوی از شعبه همدان ، شب ششم به آقای حمید امینی از شعبه کرج ، شب هفتم به منیژه خضری از شعبه ارومیه وشب هشتم به خانم هانیه زحمتکش از شعبه مشهد ، شب نهم به مریم حبیب اللهی از شعبه رشت ، شب دهم به حسین لویمی از شعبه اهواز ، شب یازدهم به نوین بابازاده شعبه رشت و در شب دوازدهم به اقای مصیب پلاشی از شعبه کرمان تعلق گرفت.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.