2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
صدور و تمدید 2560 فقره مجوز سرمایه گذاری فعالیت اقتصادی در سال 1399
مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

صدور و تمدید 2560 فقره مجوز سرمایه گذاری فعالیت اقتصادی در سال 1399

نبض تجارت- مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از صدور و تمدید 2 هزار و 560 فقره مجوز فعالیت اقتصادی در طول سال 1399 در این منطقه خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی ؛ جعفر هدایت پژوه با بیان این مطلب، اظهار کرد: در طول سال گذشته تعداد 568 فقره مجوز سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، خدماتی و بازرگانی برای فعالان اقتصادی صادر شده است.

 

وی ادامه داد: از این تعداد مجوزهای صادر شده، 136 مورد مربوط به بخش صنعتی، 184 مورد مربوط به بخش خدماتی و پیمانکاری و 189 مورد نیز مربوط به بخش بازرگانی و تجاری می باشد.

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به تمدید 1992 فقره مجوز در حوزه های مختلف اقتصادی در این منطقه آزاد در طول سال گذشته، ادامه داد: از این تعداد 285 فقره مجوز در حوزه صنعت، 873 مورد مربوط به حوزه خدمات و 834 مجوز تمدید شده نیز مربوط به فعالان حوزه تجارت و بازرگانی است.

به گفته هدایت پژوه؛ بیشترین مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده در بخش صنعتی طی سال 1399 مربوط به حوزه های بسته بندی، تکثیر و پرورش آبزیان، ساخت و تعمیر شناور و کشتی، ساخت محصولات شیمیایی و مواد غذایی می باشد.

 

وی افزود: همچنین در سال گذشته یک مورد جذب سرمایه گذاری خارجی مستقیم از کشور به ارزش بیش از 3 میلیون دلار در حوزه تولید محصولات دخانیات در این منطقه صورت گرفته است.

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: سرمایه گذاری موتور محرکه اصلی رشد اقتصادی است و در نهایت می تواند بسترساز توسعه کشور باشد و باید شرایطی را ایجاد کنیم تا متناسب با رشد مصرف و نیاز جاری و آینده بازار‌ها، سرمایه گذاری در حوزه های مختلف شکل اجرایی به خود می‌گیرد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.