2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
دعوت شهردار منطقه 5 از شهروندان برای واکسیناسیون کرونا
پس از افتتاح اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون غرب تهران صورت گرفت:

دعوت شهردار منطقه 5 از شهروندان برای واکسیناسیون کرونا

نبض تجارت- محمود کلهری شهردار منطقه 5 پس از افتتاح اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در غرب تهران، شهروندانی که در جامعه هدف واکسیناسیون کرونا قرار دارند خواست تا برای واکسینه شدن مقابل بیماری کرونا به مرکز تجمیعی شمالغرب تهران واقع در سوله الزهرا(س) در خیابان سازمان برنامه جنوبی مراجعه کنند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5،محمود کلهری شهردار منطقه 5 گفت: در منطقه 5 اقدامات و برنامه های ویژه و متنوعی برای مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته و تا کنون ستاد مقابله با کرونا چندین جلسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کرده و تصمیماتی اتخاذ شده است.

 

وی افزود:پس از تامین واکسن مورد نیاز و با برنامه ریزی وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا واکسیناسیون طبق رده های سنی و گروه های اعلام شده شتاب بیشتری گرفته و در این راستا مرکز ویژه واکسیناسیون کرونا در منطقه 5 نیز افتتاح شد.

کلهری تاکید کرد:در همین راستا پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در محله سازمان برنامه جنوبی با نام سوله الزهرا در اختیار نظام سلامت برای واکسیناسیون کرونا قرار گرفت که فضای مناسبی برای واکسیناسیون شهروندان است و پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت می شود.


وی ادامه داد: این پایگاه، اولین پایگاه تجمیعی در این منطقه است که روز شنبه به بهره برداری رسید و ظرفیت واکسینه کردن حداقل ۶۰۰ نفر در روز را دارد. در مجاور این مرکز، پارکینگی را پیش‌بینی کردیم تا افراد با ویلچر مراجعه کنند و از آنجا وارد فضای مرکز واکسیناسیون شوند و اگر هم کسی نتواند حتی با ویلچر نیز مراجعه کند، مقدمات کار فراهم شده تا در خودرو نیز موارد استثنا را واکسینه کنند.

وی با اشاره به امکانات موجود در این مرکز گفت: از شهروندان دعوت کنیم که با توجه به اعلام قبلی از سوی وزارت بهداشت برای واکسیناسیون به پایگاه چند منظوره مدیریت بحران الزهرا در محله سازمان برنامه جنوبی مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: در منطقه ۵ حدود ۸ پایگاه برای تزریق واکسن پیش بینی شده و اگر میزان مراجعات بیشتر از ظرفیت این مکان باشد مقدمات تهیه مکان های دیگر نیز فراهم شده و این آمادگی برای در اختیار قرار دادن مراکز دیگر نیز وجود دارد. این آمادگی را داریم تا محلی را هم برای افتتاح مرکز خودرویی در اختیار نظام سلامت قرار دهیم.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.