2024/05/07
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
شعبه مرکزی سنندج بازسازی و افتتاح شد

شعبه مرکزی سنندج بازسازی و افتتاح شد

نبض تجارت- شعبه مرکزی سنندج پس از بازسازی و افتتاح، در حال حاضر آماده ارائه خدمت به شهروندان سنندجی است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شعبه بازسازی شده مرکزی سنندج با حضور جمعی از مسئولان استانی از جمله معاون سياسي امنيتي استاندار کردستان، فرمانده نيروي انتظامي، مديرکل علوم پزشکي و معاون كميته امداد امام خميني(ره) و همچنين جمعي از خبرنگاران افتتاح شد.

اسعدی مدیر شعب بانک مهر ایران در استان کردستان در مراسم افتتاح این شعبه گفت: با هماهنگي ادارات مرکزي تهران تلاش کرديم تا شعبه‌اي با تمام ويژگي‌هاي رعايت شده از نظر امكانات و با معيارهاي بانك مهر ايران براي مردم شريف استان بازسازي كنيم كه اين امر با حمايت مديرعامل و هيأت مديره محترم بانك صورت گرفت. در حال حاضر يكي از شعبات پيشرفته شهر سنندج را افتتاح مي‌كنيم كه در خور شأن مشتريان محترم بانك است.
وی با اشاره به عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به علاقه مردم این منطقه به بانكداری اسلامي و بدون ربا، بانك مهر ايران مي‌تواند تمام نيازهاي اقتصادي مردم اين منطقه را با پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه بر طرف كند. در نتيجه انتظار داريم اين مكان جديد نيازهاي مشتريان و همشريان عزيز را در اين حوزه پاسخ دهد.
مدیر شعب استان کردستان با اشاره به اهداف و مأموریت‌های بانک مهر ایران، اظهار کرد: اين بانک با هدف گسترش سنت نيكوي قرض‌الحسنه به‌صورت تخصصي و حركت در مسير بانكداري بدون ربا را دنبال كرده است. امروزه مددجويان كميته امداد امام خميني(ره)، بهزيستي و بسياري از اقشار ضعيف جامعه با كمترين هزينه و زحمت مي‌توانند از خدمات اين بانك بهره‌مند شوند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.