2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
پروژه های درمانی تامین اجتماعی استان کرمانشاه افتتاح شد

پروژه های درمانی تامین اجتماعی استان کرمانشاه افتتاح شد

نبض تجارت- با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پروژه های درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی در این استان افتتاح شد. از ۲۲ هزار سی تی اسکن برای این بیماران انجام شده است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مراسم افتتاح چند پروژه درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان با اشاره به خدمات ارزنده و ایثارگرایانه مدافعان سلامت بویژه در مبارزه با ویروس کرونا، از تعهد و تلاشهای کارکنان حوزه درمان و کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قدردانی کرد و گفت: اجر خدمات شما به بیماران در درگاه خداوند محفوظ است.
آیت الله علما افزود: تامین اجتماعی یک نهاد عمومی است و خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه داده است. وی با یادآوری اینکه به تعبیر امام خمینی(ره) پس از انجام واجبات هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به خلق نیست، خاطرنشان کرد: امروز ایران به پشتوانه تلاش های شبانه روزی همه قشرهای جامعه در راستای عمل به تکلیف، با وجود برخی مشکلات، بعنوان یک قدرت در منطقه خاورمیانه مطرح است.
در ادامه، دکتر حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه نیز، با اشاره به اینکه، برای این مدیریت در سالجاری ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های درمانی مصوب شده است گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از این حیث در بین مراکز برتر کشور قرار دارد.
دکتر حجتی پور افزود: امروز ۶ پروژه شامل بازسازی و تجهیز رادیولوژی و آشپزخانه بیمارستان شهدا، توسعه بخش  nicuو راه اندازی بخش چیلر و ماموگرافی و انبار دارویی مدرن و به روز بیمارستان حضرت معصومه(س) و اکسیژن ساز بیمارستان های شهدا و حضرت معصومه(س) با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود و بزودی به بهره برداری می رسد.
وی از کلنگ زنی پروژه های اورژانس بیمارستان شهدا با متراژ ۳۳۰۰ متر (بزرگترین اورژانس مدیریت درمان تامین اجتماعی کشور)، بخش LDR یمارستان حضرت معصومه (س) (زایشگاه مدرن و به روز) با توجه به انجام یک سوم موالید استان در آن بیمارستان و درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت معصومه(س) در آینده نزدیک خبر داد.
دکتر حجتی پور گفت: علاوه بر شهرستان اسلام آباد غرب و بخش بیستون، درمانگاه های شهرستان های پاوه، جوانرود و سنقروکلیایی هم راه اندازی شده اند و بزودی درمانگاه اسلام آباد غرب هم دو شیفته می شود.
دکتر حجتی پور افزود: در شهرستان های هرسین۳ هزار متر، در شهرستان کنگاور ۲۵۰۰ متر و در بخش بیستون ۶۷۰۰ متر زمین، برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی تامین و مجوز درمانگاه استیجاری سرپل ذهاب هم گرفته شده است.
وی همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هم همه توان خود را برای مداوای این بیماران بسیج کرده است و در این زمینه بیش از ۲ هزار و دویست بیمار کرونایی در بیمارستان شهدا بستری و ۹۰ درصد آنها بهبود یافته وترخیص شده اند و بیش از ۲۲ هزار سی تی اسکن برای این بیماران انجام شده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.