2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
پیام تبریک معاون بیمه ای سازمان تامین‌اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک معاون بیمه ای سازمان تامین‌اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار

نبض تجارت- معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام مهرداد قریب به شرح زیر است:
هفدهم مرداد ماه مقارن با سالروز شهادت شهید محمود صارمی، بعنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که به پاس این روز بزرگ، روز حق گویی و حق جویی و حماسه آفرینی های کسانی که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و تصویر در این حوزه قدردانی و یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را گرامی داریم.
روز خبرنگار در حقیقت تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و تحمل سختی های فراوان به نگاشتن حقایقی می پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می بخشد و همواره به مثابه دیده بانان امین جامعه در عرصه های مختلف پرچم آزادگی، آگاهی و امیدبخشی را افراشته اند و به راستی خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به "نون والقلم مایسطرون" در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
لذا بر خود لازم می دانم بدینوسیله از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و به ویژه عزیزانی که نسبت به اطلاع رسانی به موقع، دقیق و شفاف از حوزه های متنوع و گسترده فعالیت های خدمتگذاران و کارکنان خدوم سازمان تامین اجتماعی برای ذینفعان اعم از بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران گرامی اقدام و همواره در جهت رشد و اعتلای میهن اسلامی و سازمان می کوشند و بدون توجه به سختی های موجود در این عرصه از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهند کرد، تشکر و قدردانی نمایم.
ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای تلاشگران این عرصه، امید آن است که در ادامه مسیر پر فراز و نشیب کاری خود، همچنان رقم زننده و تصویرگر عدالت طلبی، صداقت، شجاعت و حق طلبی باشند و تلاش نمایند در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و مطالبه گری از مسئولان، زمینه افزایش رضایتمندی آحاد ملت را فراهم نمایند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.