2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیمه ایران «برند محبوب ایرانیان‏» شد
بر اساس نظر سنجی مردمی«جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان»

بیمه ایران «برند محبوب ایرانیان‏» شد

نبض تجارت- بیمه ایران در هشتمین«جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان» به عنوان محبوب ترین برند ایرانی در گروه بیمه حائز رتبه نخست و کسب تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد.

  به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران،  این جشنواره با حضور برند های مختلف ایرانی و بر اساس نظر سنجی و آرای هموطنان برگزار شد و شرکت سهامی بیمه ایران در گروه بیمه و در رشته های " بیمه بدنه" ، " بیمه ‏شخص ثالث " و"  بیمه عمر و سرمایه گذاری" برای چندمین سال متوالی حائز رتبه اول و کسب تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد.
    جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه قدردانی از این برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد.
    بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت می نمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می تواند در بازار کسب نماید.
   گفتنی است،  شرکت سهامی بیمه ایران در همه ادوار قبلی این جشنواره در گروه خدمات بیمه ای رتبه اول را کسب کرده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.