2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
گرامیداشت روز خبرنگار در بانک ملی ایران

گرامیداشت روز خبرنگار در بانک ملی ایران

نبض تجارت-همزمان با فرارسیدن هفدهم مرداد و روز خبرنگار، عضو هیات عامل بانک ملی ایران با حضور در جمع خبرنگاران واحد روابط عمومی از آنها تقدیر کرد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در این جلسه با تقدیر از خبرنگاران، رسانه را جزء اساسی زندگی امروزه خواند و تاکید کرد: نقش خبرنگاران در انعکاس فعالیت های سازمانی بسیار اهمیت دارد و از این رو،‌ بانک ملی ایران همواره با خبرنگاران و اصحاب رسانه در تعامل نزدیک بوده است.
وی با اشاره به این که خبرنگاران باید با حفظ امانت و صداقت،‌ رویدادها را رصد کرده و آن ها را به مخاطبان عرضه کنند، اظهار کرد: جامعه بدون رسانه، نمی تواند حیات سالم داشته باشد و این رسانه است که همه اجزای جامعه را به تحرک و پویایی وا می دارد.
در این جلسه که نادر اکبری وند رئیس اداره کل روابط عمومی و معاونان این اداره نیز در آن حضور داشتند،‌ از اعضای هیات تحریریه ماهنامه «سفیر» و خبرنگاران روابط عمومی بانک قدردانی شد.
گفتنی است به دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که هر سال و با حضور جمع زیادی از خبرنگاران رسانه ها در بانک ملی ایران برگزار می شد،‌ به پایان دوران پاندمی موکول شده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.