2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اینترنت هدیه اساتید، معلمان، طلاب و دانشجویان همراه اولی فعال شد

اینترنت هدیه اساتید، معلمان، طلاب و دانشجویان همراه اولی فعال شد

نبض تجارت- بسته‌های اینترنت هدیه اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب که دارای سیمکارت همراه اول هستند، فعال شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به تمامی اساتید، معلمان، دانشجویان و طلابی که در پرتال اعلام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت نام کرده باشند، «بسته اینترنت» هدیه می دهد.
 
بسته های شش ماهه 60 گیگابایت ویژه اساتید حوزه و دانشگاه، 40 گیگابایت ویژه معلمان و 30 گیگابایت ویژه دانشجویان و طلاب مطابق لیست ارسالی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (افرادی که در سامانه ICT Gifts ثبت نام کرده اند)، فعال شده است.
 
بنابراین بسته های مذکور برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری که اطلاعات دیتابیسی آنان به همراه اول رسیده، به صورت خودکار فعال شده است.
 
همراه اول به عنوان «لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال» و در اختیار داشتن «بالاترین رکورد سرعت اینترنت ایران»، سالهاست که با سرمایه گذاری بر روی تجهیزات و سرمایه های بومی، زمینه برقراری ارتباطات در گستره ایران عزیز را فراهم آورده است؛ از زمان شیوع ویروس کرونا نیز به سرعت پلتفرم آموزشی «شاد» که رسانه آموزشی-تعاملی ملی است را طراحی، توسعه و پیاده سازی کرد تا سیستم آموزش و پرورش دچار خدشه نشود.
 
اکنون نیز در راستای حمایت از اقشار علمی کشور و کمک به نظام آموزشی کشور، بسته های اینترنتی اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب را مطابق درخواست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال کرده است.

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.