2021/10/18
۱۴۰۰ دوشنبه ۲۶ مهر
حمایت از تامین اجتماعی کمک به پیشرفت کشور است

حمایت از تامین اجتماعی کمک به پیشرفت کشور است

نبض تجارت- سازمان تامین اجتماعی با به حداقل رساندن دغدغه‌های بیمه‌ای و درمانی افراد تحت پوشش می‌تواند روحیه امید و نشاط را در میان آنها افزایش دهد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ فرهاد سلیمان‌منش، سرپرست اداره کل غرب تهران بزرگ که در دیدار با روسای شعب غرب تهران بزرگ سخن می‌گفت، افزود: قانونمداری، جلب رضایت مخاطبان سازمان و منشور اخلاقی دولت مردمی در دستور کار کلیه روسای شعب قرار گیرد و بیش از گذشته باید به آن توجه داشت.

وی یکی از مشکلات در سطح ادارات و شعب تامین اجتماعی را عدم توجه به ساختار و تشکیلات نیروی انسانی برشمرد و گفت: در بسیاری از شعب در انجام رویه‌های کاری و وظایف محوله به علت نبود نیروی متخصص یا کاهش نیرو با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستیم.
سلیمان‌منش با اشاره به رویکرد تحولی دولت سیزدهم در حوزه رفاه و تامین اجتماعی تاکید کرد: انتظارات مسئولان و آحاد مردم از تامین اجتماعی بسیار بالا است و همه باید تلاش کنند با شناسایی و بهره‌گیری از همه منابع و ظرفیت‌های موجود و با رویکرد تحولی، انقلابی و تقویت منابع انسانی و مالی جهت ارتقاء خدمات به جامعه هدف بیش از گذشته همت داشته باشیم.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به جایگاه سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی به عنوان محوری‌ترین بخش نظام بیمه‌های اجتماعی کشور و دومین  تامین‌کننده درمان در سطح ایران؛ ماموریت پوشش بیمه‌ای بیش از 44 میلیون نفر را بر عهده دارد و اداره کل غرب تهران بزرگ با تحت پوشش قرار دادن نزدیک به 5 میلیون بیمه‌شده، مستمری‌بگیر و بازنشسته اصلی و تبعی در میان ادارات دیگر از جایگاه خاصی برخوردار می‌باشد. با  کمک مسئولان و کارکنان باید  جهت اهداف متعالی سازمان بیش از گذشته گام برداریم.
در این نشست روسای شعب ضمن تبریک انتخاب شایسته فرهاد سلیمان‌منش به عنوان سرپرست اداره کل غرب تهران بزرگ این انتخاب را از سوی سازمان تامین اجتماعی اعتماد به نیروی تخصصی، اجرائی، متعهد، کارامد و ارزشی دانستند و تصریح نمودند: این انتخاب فرصتی است تا دوباره این اداره کل با حمیت سازمانی و همسویی مسئولان اهدافی چون توسعه سازمانی، تکریم از کارکنان و مخاطبان، افزایش وصولی، توجه به خدمات غیرحضوری، گسترش ارتباطات با شرکای اجتماعی، افزایش بیمه‌شدگان، برطرف شدن مشکلات بیمه‌شدگان و کارفرمایان، توجه به اشتغال پایدار و ... را به عنوان راهبردهای اداره کل غرب اثربخش‌تر از گذشته انجام دهند.
در ادامه این نشست از تلاش‌های روسای شعب 11، 2 و 6 با توجه به استقرار و انتقال تجهیزات شعبه 11 و ادامه روند ارائه خدمات‌رسانی به آحاد مردم در شعب 2 و 6 تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین از تلاش‌های مدیر کل سابق، حسین امیری‌گنجه نیز تقدیر شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.