2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
هوشمندسازی باعث نظارت بهتر اجرای خدمات می شود
مفاخریان:

هوشمندسازی باعث نظارت بهتر اجرای خدمات می شود

نبض تجارت- مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تشریح اقدامات این شرکت در دوره جدید اظهار کرد: شرکت ساماندهی در دو سال اخیر علاوه بر ماموریت‌های محوله بسیاری از امور مربوط به خدمات شهری را به صورت داوطلبانه پیش برده است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در نشست مشترک با سرپرست بازرسی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به  سی‌امین سالگرد  تاسیس شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اظهار کرد: در دوره قبلی شورای شهر بازنگری اساسنامه  فعالیت شرکت تصویب شد و امیدواریم  این تغییرات اجرای بهتر فعالیت ها وماموریت ها و به دنبال آن خدمات بهتر به شهروندان منجر شود.

✅ وی  با تشریح اقدامات این شرکت در دو سال گذشته از افتتاح 17 پروژه با مضامین ساماندهی صنایع و مشاغل شهری خبر داد و گفت: راه اندازی نقاهتگاه سگ های بدون صاحب در  مناطق 13، 5 و 4، کلینیک دامپزشکی در محدوده آراد کوه بخشی از پروژه های قابل افتتاح در حوزه کنترل حیوانات شهری است.

✅مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بیان  این که شرکت ساماندهی در زمینه هوشمندسازی خدمات  دست به اقدامات گسترده ای  زده است ، گفت:  از جمله این  اقدامات می توان به راه اندازی  سامانه های سامان بازار، بند 20،کیوسک و  زنده گیری سگ های بدون صاحب اشاره کرد.

✅ مفاخریان در این خصوص افزود:  سامانه بند 20  برای رصد  مراحل پرونده های مزاحمت های مشاغل و صنوف، سامانه  کیوسک برای پایش و کنترل محل استقرار، وضعیت مالکیت و پرداخت اجاره  تهیه شده است. همچنین سامانه زنده گیری سگ های بدون صاحب برای رهگیری هوشمند سگ ها از زمان گزارش شهروندی تا واگذاری  و سامان بازار که برای ثبت نام  تا جانمایی دستفروشان اماده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
 وی با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی خدمات در ارتقای کیفیت خدمات و نظارت بر حسن اجرای برنامه ها گفت: برای هوشمندسازی مراکز خریدو فروش آیت الله سعیدی،  شهید دوران، چیتگر، خاوران اقداماتی انجام شده است تا  برای خرید و فروش خودرو تمام امور به صورت مکانیزه انجام شود.   
     
✅وی با بیان اینکه کنترل و مدیریت حیوانات شهری در حوزه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر نیست، اظهار کرد: خوشبختانه شرکت توانسته  است در دوره جدید مدیریت علاوه بر انجام وظایف و ماموریت های محوله از عهده  امور خارج از تکالیف قانونی نیز بر آید و  در آمد زایی هم کند چراکه ما خود را متعهد به اجرای برنامه های معاونت خدمات شهری و تبدیل تهدید به فرصت ها می دانیم.

  ✅ سجاد امیرزادگان،  سرپرست بازرسی معاونت خدمات شهری و محیط زیست در این نشست  بیان کرد: مجموعه های اجرایی پویا همواره با چالشهایی در اجرا مواجه است و ما در بازرسی باید به شکلی فعالیت کنیم تا با پرهیز از سرعت گیری نقش مشاور داشته باشیم .

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.