2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
هدیه خدا را به خدا بازگرداندم
پدر زنده‌یاد حسن بختیاری در مراسم تقدیر برای اهدای عضو فرزند در منطقه 12:

هدیه خدا را به خدا بازگرداندم

نبض تجارت- شهردار منطقه 12 از تقدیر از خانواده زنده‌یاد حسن بختیاری به دلیل موافقت برای اهدای عضو فرزندشان که دچار مرگ مغزی شده بود، خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با محمدتقی بختیاری، پرسنل یگان حفاظت شهرداری منطقه به دلیل فوت حسن بختیاری، پسر ارشد وی در اثر تصادف و مرگ مغزی دراین‌باره گفت: در فرهنگ شیعی ما، سوگواری و مرگ، بیش از آنکه غم‌انگیز باشد، چهره زیبایی از زندگی دوباره نزد پروردگار، همراه با درس‌هایی از تسلیم و رضا دارد که همواره سبب ارتقای معنوی و آرامش قلبی برای بازماندگان است.

سعادتی افزود: در چنین معنویت عمیقی، شاید زیباترین لبخند به مرگ، زندگی‌بخشیدن است؛ گویی مرگ بیش از آنکه بستاند، می‌بخشد و پیش از آنکه بگسلد، پیوند می‌زند؛ پیوندی که با نظر حکیمانه حق تعالی و جلوه قدرت پدری داغ‌دار و صبر مادری رنجیده در چند زندگی به منصه ظهور می‌رسد.
وی تصمیم‌گیری برای اهدای عضو فرزندی را که دچار مرگ مغزی شده، ایثار و ازخودگذشتگی توصیف‌ناپذیری دانست که برآمده از ایمان خالص و توکل الهی است و ادامه داد: تصمیم بخردانه و البته دشوار این خانواده داغدار به منظور پیوند اعضای آن عزیز از‌دست‌رفته را می‌ستایم و از درگاه حق برای همه بستگان گرامی ایشان، صبر جمیل خواستارم.
شهردار قلب طهران در پایان گفت: ایمان دارم با این بخشش بزرگ و توصیف‌ناپذیر، روح آن زنده‌یاد اکنون در آرامش مطلق در بهشت برین و با پرهیزکاران و مؤمنان مقیم آن بارگاه ملکوتی مأنوس خواهد بود؛ ان‌شاءالله.
زنده‌یاد حسن بختیاری، فرزند ارشد محمدتقی بختیاری به گفته پدر، در ماه محرم به دنیا آمد و در ماه صفر از دنیا رفت. وی که زمان وقوع حادثه (تصادف با موتورسیکلت)، 19 سال داشت، با تشخیص مرگ مغزی توسط تیم پزشکی بیمارستان رسول اکرم (ص) و اجازه پدر، 8 عمل پیوند اعضا از قبیل قلب، کلیه، کبد، قرنیه چشم و... را پشت سر گذاشت و در تاریخ یکم مهرماه سال جاری به خاک سپرده شد. محمدتقی بختیاری در مراسم تقدیری که به همین مناسبت در شهرداری منطقه 12 ترتیب داده شد، گفت: فرزندم هدیه خدا بود؛ هدیه خدا را به خدا بازگرداندم.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.