2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
 پروژه های مشارکتی مناطق باید شفاف و با نظارت، سرعت و دقت فنی پیش برود
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در نشست بررسی پروژه‌های مشارکتی منطقه یک:

پروژه های مشارکتی مناطق باید شفاف و با نظارت، سرعت و دقت فنی پیش برود

نبض تجارت- نظارت ها در اجرای پروژه های مشارکتی از سوی ادارات کل و همچنین مناطق باید به گونه ای باشد که پروژه ها به صورت شفاف جلو برود و از تخلفات در مسیر اجرای آن ها جلوگیری شود.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در نشستی که با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، سرپرست مرکز حقوقی، رییس حراست کل و مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، مدير كل دفتر برنامه‌ريزی و هماهنگی امور اقتصادی شهرداری تهران، معاونین و روسای ادارات شهرداری منطقه یک و سرمایه گذار برگزار شد به بررسی رفع ابهامات و مرور بندهای رای کمیسیون ماده ۳۸ و در نهایت ایجاد وحدت رویه در ادامه اجرای پروژه سرمایه گذاری مژده ۱۱۰ در شمال تهران پرداخت.

او اظهار داشت: در اجرای پروژه های مشارکتی علاوه بر سرعت عمل، موارد فنی و حقوقی نیز باید به نحو شایسته در آن در نظر گرفته شود.

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک نیز در این نشست ضمن تشریح روند اجرا و وضعیت کنونی پروژه سرمایه گذاری مژده ۱۱۰ گفت: به سبب تخلفاتی که در اجرای این پروژه صورت گرفت و طولانی شدن مدت زمان اجرای آن و به منظور تسریع در تکمیل این پروژه سرمایه گذاری، مدیریت شهری منطقه خواستار اجرای بند به بند رای صادره از سوی کمیسیون ماده ۳۸ است تا ضمن رعایت حقوق متقابل شرکاء و شهرداری، شاهد تکمیل این پروژه و جلوگیری از هدررفت بیشتر سرمایه در منطقه باشیم.

گفتنی است پروژه مشارکتی مژده ۱۱۰ به صورت تجاری و اداری با مشارکت شهرداری تهران و بخش خصوصی از سال ۱۳۹۱ در  خیابان نیاوران در حال اجراست و عملیات ساختمانی آن در مراحل پایانی قرار دارد که به دلیل اختلافات بین سرمایه گذار و شهرداری تهران این پروژه سال ها متوقف شده است که در این نشست با تعامل مدیران ارشد شهرداری تهران و منطقه یک با هدف سرعت بخشی در اجرا،  مورد تعامل و بررسی قرار گرفت و با تبادل نظر انجام شده توافق و تصمیم های کاربردی برای پیشبرد این پروژه اتخاذ شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.