2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
برگزاری سمینار اهمیت پدافند غیرعامل در سازمان‌ها

برگزاری سمینار اهمیت پدافند غیرعامل در سازمان‌ها

نبض تجارت- شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به مناسبت هفته پدافند غیر عامل به برگزاری سمینار آموزشی اهمیت پدافند غیرعامل در سازمان‌ها اقدام کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، این سمینار با تدریس دکتر علیرضا غفوری برای معاونین و مدیران ارشد این شرکت برگزار شده بود تا ضرورت فراگیری و به کاربردن اهداف پدافند غیرعامل تبیین شود.

✅ثبت دارایی، شناسایی اماکن ، ارزشیابی دارایی‌ها، ارزیابی تهدیدات مستقیم و غیرمستقیم و تحلیل واکنش‌ها از مواردی بود که در این سمینار آموزشی مطرح شد.
✅دکتر غفوری، مدرس این سمینار با تاکید بر اهمیت پدافند غیر عامل در بحران‌های شهری گفت:شناسایی مناطق پرخطر و مدیریت درست آن‌ها در وضعیت بحرانی می‌تواند بسیاری از خطرات را دفع کند.
✅وی در ادامه افزود:خوشبختانه شهرداری تهران در این زمینه موفق عمل کرده است ولی برای بهبود عملکرد همیشه ظرفیت‌هایی وجود دارد که باید جدی گرفته شود

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.