2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
مقابله با موش‌ها یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان از شهرداری‌است

مقابله با موش‌ها یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان از شهرداری‌است

نبض تجارت- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنايع ومشاغل شهر با تاکید بر انتقال تجارب موفق گفت: برای اجرای بهتر برنامه‌های مقابله با جمعیت موش‌ها باید از تجربیات موفق سایر مناطق استفاده کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در جلسه نظارت بر کنترل جمعیت موش‌های شهری مناطق ۲۲گانه به تاکید بر لزوم هم‌اندیشی برای اجرای روش‌های بهتر مقابله با موش اظهار کرد: مناطق ۲۲گانه هر یک به اقتضای شرایط و امکانات در دست تجاربی کسب کردند که تبادل این تجارب می‌تواند به ارتقای خدمات رسانی به شهروندان کمک کند.

✅وی با بیان اینکه مقابله با موش‌ها یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان از شهرداری تهران است، افزود: بسیاری از روش‌های به کار گرفته شده در طول زمان و برخی دیگر تنها در صورت تلاش همه جانبه ستاد، پیمانکار و شهروندان موثر واقع‌ می‌شود.
✅مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بر اهمیت آموزش‌های شهروندی در کنترل جمعیت موش‌های شهر گفت: این امر تاثیر بسیار زیادی بر مقابله با حیوانات مضر شهری دارد که در دو سال اخیر به دلیل تعطیلی سرای محلات و رعایت  پروتکل های بهداشتی وقفه افتاد اما می توان از ظرفیت‌های دیگر بهره برد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.