2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر برگزار شد

نبض تجارت- مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران برگزار شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر،  جلال بهرامی در این جلسه ضمن تکریم سید علی مفاخریان، مدیرعامل سابق این شرکت گفت: در سالهای اخیر  اولویت مسئولیت قانونی و اجتماعی در شهرداری تهران تغییر کرده که به  افزایش مسئولیت‌ها منجر شد و این امر به یکی از چالش‌های شرکت ساماندهی تبدیل شده است.

✅وی ادامه داد:  به طور مثال مسئولیت اجتماعی و قانونی اصناف  در این سالها به گردن شما افتاد ولی با این وجود تعامل و پیگیری دکتر مفاخریان  به نتیجه مطلوب انجامید.
✅قدرت اله  محمدی، مدیر عامل جدید شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر  در این جلسه  با بیان این که تاکنون اقدامات سخت افزاری،نرم افزاری و پژوهشی خوبی انجام شده است، گفت: امیدوارم با سرعت بیشتر مسیر پیموده شده را ادامه دهیم. باید بگویم   سلامت و کار جهادی دو عنصر مهم در سیستم  مدیریتی من در سالیان خدمتم بوده است. 
✅وی در ادامه با اشاره به فعالیت خود در وزارت دفاع افزود: همواره فعالیت من در راستای خدمات اجتماعی و برای رفاه خانواده‌ها بوده است و نبود امکانات و منابع  را هیچ‌وقت مانعی برای اجرای برنامه ها ندانستم.
✅مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر  با تاکید بر ماهیت ویژه شهرداری تهران و شرکت ساماندهی اظهار کرد: مخاطب این شرکت دو قشر متفاوت است. از یک سو باید مساله قشر آسیب پذیر دستفروش و از سوی دیگر اصناف را مد نظر قرار داد. نباید صورت مساله پاک شود باید مساله هردو حل شود و فعالیت آنان ساماندهی شود.
✅سید علی مفاخریان، مدیرعامل سابق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بیان این که فعالیت این مجموعه به دلیل ماهیت وظایف آن، تجربه پر فراز و نشیبی بود، گفت: موضوعات روی زمین مانده و بدون متولی  شهرداری تهران  به این شرکت واگذار که باعث تحمیل هزینه های ریالی و اجتماعی زیادی شده بود.
وی ادامه داد: اخلاقا خود را مسئول می‌دانم که در هر موقعیت، آنچه در توانم است، انجام داده باشم که خداروشکر نتیجه قابل قبولی در این شرکت کسب کردیم و بسیاری از  مسائل حقوقی  و مالی  را مدیریت کردیم.
✅وی با بیان این که نگاه معاون خدمات شهری به مسئولیت‌های اجتماعی به تحول در این حوزه می‌انجامد، افزود: با اعمال این رویکرد  بسیاری از اموری که ما در شهرداری مجبور به انجام بودیم، با یک فرهنگسازی و اطلاع رسانی مناسب از دایره وظایف خارج و شهرداری از هزینه های اجتماعی و مالی رها می‌شود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.