2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ایمن سازی  710 نقطه بی دفاع شهری در منطقه۲

ایمن سازی 710 نقطه بی دفاع شهری در منطقه۲

نبض تجارت- معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 از شناسایی مستمر وایمن سازی فضاهای بی‌دفاع شهری و ناایمن در این منطقه خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،کاظم داودی، با اشاره به ارتباط مستقیم فضای بی‌دفاع شهری با احساس امنیت اجتماعی، گفت: فضاهای بی‌دفاع شهری با توجه به ویژگی‌های کالبدی، زمینه‌ساز بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها است که به تبع آن مدیریت شهری منطقه ،شناسایی  و بهسازی این فضاها را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه  این طرح  با هدف دستیابی به الگوی مشخص در ارتقاء امنیت زنان در فضاهای شهری درحال اجرا است، افزود: فرآیند شناسایی فضاهای بی دفاع شهری و اجرای طرح رفع مخاطره، طی چهار گام با مشارکت نواحی9گانه، شهروندان فعال و نیروی انتظامی در حال اجرا است.
معاون شهردار منطقه2 با اشاره به اینکه  ایمن سازی ومحصور نمودن فضای متروکه، تعریض معبر وحذف زواید فیزیکی، ساماندهی کارتن خواب ها، تأمین روشنایی بوستان ها و معابر ، نصب تابلوی شناسایی معابر ومرمت آن، رفع موانع دید سطح پل های عابر پیاده، فضاهای سبزشهری و بزرگراه های منطقه، مناسب سازی جهت حضور خانواده درفضاهای شهری و...از طریق واحدهای رسیدگی کننده رفع مخاطره شده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.