2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بهسازی سراهای محلات منطقه 19 در قالب پروژه های توسعه محله ای

بهسازی سراهای محلات منطقه 19 در قالب پروژه های توسعه محله ای

نبض تجارت- شهردار منطقه 19 از بهسازی و رفع نواقص عمرانی سراهای محلات این منطقه در راستای پروژه های توسعه محله ای خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه رسیدگی به سراهای محلات و رفع نواقص آن ها را از اهم اقدامات اجرایی در راستای توسعه محلات و رفاه حال شهروندان اعلام کرد و گفت: در همین راستا طی اقدامات پیشگیرانه فصل بارندگی،  پشت بام سراهای محلات اسفندیاری بستان، عبدل آباد و نعمت آباد به مساحت حدودی 1300 متر مربع ایزوگام شد.
همچنین در پاسخ به درخواست شهروندان و شورایاران، سرای محله اسفندیاری بستان رنگ آمیزی و انبار و موتورخانه سرای محله عبدل آباد مرمت شد.
به گفته او عملیات مناسب سازی سراهای محلات نیز به منظور سهولت بهره مندی افراد دارای معلولیت از دیگر پروژه های توسعه محله ای است که با اتمام مناسبت سازی سه سرای محله، در سایر سراها نیز انجام می شود.
هدایت در ادامه به تشریح بخشی از اقدامات نگهداشت شهر در حوزه عمرانی پرداخت و افزود: در همین راستا طی  فعالیت های اخیر این حوزه، بیش از ۵۰۰۰ تن آسفالت صرف بهسازی و روکش مکانیزه معابر سه راه باقر شهر، خیابان میثاق جنوبی و بوستان شقایق شد.
علاوه براین بیش از ۵۰۰ تن آسفالت بصورت دستی در خیابان سهیل مرکزی روبروی موزاییک سازی، زیرگذر شکر آباد، خیابان شهید زلفی کوچه ۴۱، شهرک احمدیه انتهای گلها، اسماعیل آباد خیابان حیدری و…. پخش شده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.