2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
اجرای پویش نذر خون  همزمان با هفته بسیج در منطقه2

اجرای پویش نذر خون همزمان با هفته بسیج در منطقه2

نبض تجارت- فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 2 با تشریح بر نامه های هفته بسیج مستضعفین گفت: اجرای پویش نذر خون ، رونمایی از تمثال شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،علی بیات با با بیان اینکه هدف از بزرگداشت هفته بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۲ ساله بسیج مستضعفین است، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره اسوه های صبر و مقاومت و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان، رونمایی از تمثال شهدا  و همچنین عطرافشانی و گلباران گلزار  شهدا  از جمله برنامه های پیش بینی شده است.
وی افزود: طرح برکت علوی در راستای تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد طرح مواسات و کمک مؤمنانه برای یاری‌ رساندن به افراد کم‌بضاعت ، همزمان با هفته بسیج اجرا می‌شود.
وی  با اشاره به اینکه  به منظور تبیین ارزش های بسیج، مسابقات فرهنگی ،هنری با محوریت بسیج برگزار می شود افزود:  برگزاری مسابقات ورزشی و همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج در ساختمان منطقه از دیگر برنامه های هفته بسیج است.
بیات با بیان اینکه همه برنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود افزود:  پویش نذر خون و همچنین طرح غربالگری دیابت از برنامه های شاخص هفته بسیج است.
به گفته وی فضاسازی محیطی ، حضور در نمایشگاه شجره طیبه و اهدای گل به کارکنان و مراجعان از دیگراقدامات است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.