2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند
قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند

نبض تجارت- قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از برخورداری ۵۲ درصد از جمعیت کشور از خدمات این سازمان خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حبیب الله حسن خانلو ،قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم معارفه مدیر درمان استان گیلان گفت: در استان گیلان، افراد تحت پوشش این سازمان بالغ بر یک میلیون و سیصد هزار نفر هستند.

دکتر حسن‌خانلو با بیان اینکه انتظار به حق مردم از سازمان تامین اجتماعی، ارائه مطلوب خدمات است؛ بر لزوم اولویت بندی مسائل و جدیت در ایفای نقش‌های مختلف در سازمان تاکید کرد.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اهمیت محوری مردم و اعتماد آن‌ها به سازمان، گفت: در شرایط فعلی مردم باید احساس کنند که بدنه مدیریتی با جدیت و تخصص مشغول خدمت است. برای جلب اعتماد مردم نیز چاره‌ای جز توجه ویژه و عملی به مفهوم عدالت وجود ندارد. موضوعی که اگرچه در لفظ معمول و آسان است اما در فهم و اجرای آن کار دشوار می‌شود.
در ادامه این مراسم، دکتر امیرعباس منوچهری،معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه بخش درمان این سازمان در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است؛ گفت: هم‌اکنون حدود ۱۵ درصد از بار درمانی کشور توسط سازمان تامین اجتماعی اداره می‌شود. لذا ما وظیفه داریم تا با رویکردی عادلانه به ارائه خدمت به مردم عزیز کشور بپردازیم.

دکتر منوچهری دغدغه اصلی سازمان تامین اجتماعی را ناظر به ایفای تعهدات به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران دانست و با تأکید بر اینکه سیاست اصلی سازمان در حوزه درمان، حرکت در مسیر تحقق عدالت است؛ گفت: تسریع در دسترسی مردم به خدمات درمانی از اولویت‌های ما در سازمان تأمین اجتماعی است.
همچنین در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات دکتر رضا قنبرپور مقدم، مدیر پیشین درمان تأمین اجتماعی استان گیلان، دکتر حسین ابراهیمی به عنوان مدیر جدید درمان این سازمان در استان معرفی شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.