2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
از تکریم مادران شهدا تا برگزاری نمایشگاه مد و پوشاک اسلامی
شهردار منطقه 5 از ویژه برنامه های گرامی داشت مقام زن خبر داد:

از تکریم مادران شهدا تا برگزاری نمایشگاه مد و پوشاک اسلامی

نبض تجارت- شهردار منطقه 5، از اجرای ویژه برنامه هایی برای شهروندان به مناسب روز مادر و هفته زن خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی منطقه 5، احسان شریفی شهردار منطقه 5 با اشاره به ولادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: شهرداری منطقه 5 به مناسبت روز مادر و هفته زن، برنامه های متنوعی برای بانوان منطقه خواهد داشت. برگزاری جشن بزرگ روز زن در استادیوم آزادی در تاریخ 2و  3 بهمن، برگزاری نمایشگاه مد و پوشاک اسلامی در مجموعه شهربانو از 27 دی تا 3 بهمن، از جمله این برنامه هاست.
ادامه داد: سومین پویش جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی مادران زندانی نیز در سالن اجتماعات میدان آزادی در تاریخ 3 بهمن برگزار خواهد شد. این پویش در سال های گذشته نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفت و منجر به آزادی  تعدادی از مادران زندانی گردید.
شریفی با اشاره به دیگر برنامه های شهرداری، افزود: جشن روز زن در گرمخانه یلدا واقع در فرحزاد در تاریخ 16 بهمن برگزار و همچنین تقدیر از بانوان فرهیخته، توانیاب، کارآفرین و منتخب در مجموعه شهربانو نیز در تاریخ  15 بهمن برگزار خواهد شد.
شریفی با بیان اینکه  گالری نقاشی در فرهنگسرای معرفت  از 3 دی تا 10 بهمن برپا خواهد بود، اذعان داشت: تکریم مادران آسمانی، مادران شهدا و همسران شهدای مدافع حرم از2 تا 5 بهمن از دیگر برنامه های شهرداری منطقه 5 خواهد بود. برگزاری مسابقات ورزشی در سطح بوستان ها و محلات از 2 تا 5 بهمن ماه، همچنین غربالگری پزشکی ویژه بانوان در مجموعه شهربانو از 2 تا 6 بهمن ویژه برنامه های دیگری است که به مناسبت هفته زن در سطح منطقه 5 برگزار خواهند شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.