2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
 رانندگان خودروهای دارای گواهینامه معاینه فنی برتر تقدیر می شوند
به مناسبت روز هوای پاک؛

رانندگان خودروهای دارای گواهینامه معاینه فنی برتر تقدیر می شوند

نبض تجارت- همزمان با هفته هوای پاک و با هدف فرهنگ سازی و توجه هرچه بیشتر به مسایل زیست محیطی فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی با شعار" هوای پاک،حقوق عامه ،اراده ملی" در منطقه2اجرامی شود.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه2 ، علیرضا جعفری، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در تشریح برنامه های هفته هوای پاک گفت: با توجه به فرا رسیدن روز ملی هوای پاک، برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محلات منطقه در حال اجرا است.

وی به نقش خودروها در آلودگی هوا و ضرورت دریافت گواهی معاینه فنی برای اطمینان از سلامت و آلایندگی خودرو اشاره کرد و گفت: به منظور تشویق  رانندگان  برای مشارکت در طرح هایی که موجب کاهش آلاینده زیست محیطی می شود از رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری دارای گواهی معاینه فنی برتر تقدیر می شود.
جعفری به برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی و آموزشی  اشاره کرد و افزود: این ایستگاه ها با هدف جلب مشارکت اجتماعی شهروندان و نهادینه ساختن الگوهای فرهنگی صحیح برای کاهش آلودگی هوا در ایستگاه مترو طرشت، پایانه تاکسیرانی شهید نظری و سرای محله شهرآرا برپا شده است.
به گفته جعفری برگزاری کارگاه های آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین  اکران پیام های اطلاع رسانی و آموزشی در معابر و میادین اصلی شهر از دیگر اقدامات درحال اجرا است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.