2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بازدید مدیرعامل بیمه کوثر و هیئت‌همراه از سرپرستی استان قم

بازدید مدیرعامل بیمه کوثر و هیئت‌همراه از سرپرستی استان قم

نبض تجارت- مدیرعامل بیمه کوثر و هیئت‌همراه در آستانه میلاد خجسته مادر سادات، کوثر قرآن، حضرت فاطمه زهرا (س) از سرپرستی استان قم بازدید کردند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در بازدید از سرپرستی و دیدار با کارکنان و نمایندگان، ضمن تبریک و تهنیت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به محضر مولای‌مان امام زمان(عج) و شیعیان و محبین آن حضرت، گفت: این روز فرخنده را که زینت‌بخش تکریم مادران، همسران، خواهران و دختران‌مان است را به خواهران مکرمه شادباش می‌گویم و از خداوند متعال خواستار سلامتی و توفیقات روزافزون‌تان هستم.

ابوالفضل آقادادی در گفت‌وگو با کارشناسان و اعضای شبکه فروش تاکید‌کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان، استمرار در اصلاح ترکیب پرتفوی به ویژه در رشته‌های درمان و ثالث، صیانت از مشتریان طلایی، الماسی و نقره‌ای استان و نیز جذب بازارهای جدید و سودده موجب بهبود عملیات بیمه‌گری و افزایش پرتفوی شرکت در استان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این شرکت بزرگ‌ترین جامعه بیمه‌شده در برخی از رشته‌ها را در بین سایر بیمه‌گران به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: افزایش تعامل با ذی‌نفعان، ارائه خدمات براساس نیاز آنان و برجسته‌سازی مزیت‌های رقابتی شرکت موجب رشد و تعالی شرکت بیش از پیش می‌شود.
همچنین مدیرعامل شرکت در مراسم معارفه مدیر جدید سرپرستی استان قم از زحمات سیدمسعود سپهری‌فر، مدیر سابق سرپرستی که عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جا گذاشته است، تشکر و برای مهدی زمانی در سمت جدید به عنوان مدیر سرپرستی آرزوی توفیق کرد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.