2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اعلام آمادگی ایران خودرو برای تامین تاکسی ناوگان موریتانی
بازدید رییس نمایندگی سفارت جمهوری اسلامی موریتانی از ایران خودرو

اعلام آمادگی ایران خودرو برای تامین تاکسی ناوگان موریتانی

نبض تجارت- در نشست مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با رییس نمایندگی سفارت جمهوری اسلامی موریتانی در ایران، زمینه های مشترک همکاری میان این خودروساز و کشور موریتانی مورد بررسی و گفت و گو قرار گرفت.

به گزارش نبض تجارت و به نقل ایکوپرس- در این نشست، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که در خصوص افزایش صادرات، به دنبال بازارهای جدید و نیز احیای بازارهایی هستیم که در گذشته در آن ها حضور داشتیم، افزود: یکی از سایت‌های توانمند تولیدی در سنگال راه اندازی شده است.

در نظر داریم در کشورهای همسایه و غرب آفریقا نیز توسعه بازار محصولات را دنبال کنیم که یکی از کشورهای هدف، موریتانی است.
فرشاد مقیمی با اشاره به این‌که اخیرا کشور موریتانی تامین هزار و ۲۰۰ دستگاه تاکسی را به مناقصه گذاشته است، عنوان کرد: ما نیز به عنوان یکی از کشورهایی که از طریق شرکت سنیران اتو می توانیم این محصولات را ارایه دهیم، اعلام آمادگی کردیم. خوشبختانه در این زمینه نیز مجموعه فعالیت ها و اقداماتی صورت گرفته است.
وی اظهار امیدواری کرد، زمینه همکاری با کشور موریتانی بیش از پیش فراهم شود و تاکید کرد: هدف ما از همکاری با این کشور، صرفا تامین هزار و ۲۰۰ دستگاه تاکسی نیست و اهداف بالاتری را در نظر داریم. 
در ادامه، محمد عبدالرحمن سیدات، رییس نمایندگی سفارت جمهوری اسلامی موریتانی در ایران نیز گفت: کیفیت و کمیت در این مجموعه بسیار قابل توجه بود و توانمندی های این شرکت بزرگ به خوبی قابل مشاهده است.
وی با بیان این‌که به عنوان نماینده موریتانی، مایل هستم تا روابط دوستانه میان دو کشور موریتانی و ایران را گسترش دهم، اظهار کرد: موریتانی، بازار بسیار بزرگی برای خرید خودرو به شمار می‌رود. در این زمینه ایران خودرو می تواند امکانات بیشتری در مقایسه با کشورهای اروپایی که تنها خودروهای دست دوم به کشور ما صادر می‌کنند، ارایه دهد. وی اظهار امیدواری کرد، همکاری مشترک میان ایران خودرو، موریتانی و سنگال در مسیر درستی شکل گیرد.
در ادامه، گزارشی از توانمندی‌ها و دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو ارایه شد. هم چنین از خطوط تولیدی این خودروساز بازدید به عمل آمد.
گفتنی است، در این نشست معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو و رایزن سفارت جمهوری اسلامی موریتانی در ایران نیز حضور داشتند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.