2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
رنگ آمیزی  ۷۶۰۰ متر  المان های شهری منطقه ۵  بمناسبت  سالگرد پیروزی انقلاب
؛

رنگ آمیزی ۷۶۰۰ متر المان های شهری منطقه ۵ بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

نبض تجارت- با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، شهردار منطقه ۵ اقدامات صورت گرفته در منطقه را تشریح کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با اشاره به فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر، اظهار داشت: هرساله با فرا رسیدن این ایام، اقداماتی از سوی شهرداری برای زیبا سازی فضای شهری متناسب با دهه فجر صورت می گیرد. امسال نیز اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۵ در ۲۰ ساختمان، ۶ محله و ۸ محور، ۸۲۰۰۰ متر انواع ریسه،  ۴۹۰ تخته انواع پرچم، ۱۸۰۰ متر کتیبه پرچم ایران در سطح منطقه آذین بندی کرده است. همچنین ۱۰۰۰ عدد دستک و پرچم و ۲۹۸ عدد انواع بنر نیز در سطح منطقه ۵ نصب و اکران شدند.

🔻او افزود: در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن واقع در منطقه نیز، ۱۰۰ اصل نهال کاشت و ۷۶۰۰ متر المان های شهری رنگ آمیزی شدند.

🔻شریفی با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته، اذعان داشت: معاونت اجتماعی و فرهنگی نیز جشن ها و رویدادهای فرهنگی- هنری میدانی و خیابانی بسیاری را توسط کاروان های سیار خودرویی در سطح معابر، میادین و نقاط مرتبط با حوادث دوران انقلاب تدارک دیده است.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: برپایی غرفه های فرهنگی، میز خدمت، استقرار اتوبوس زندگی به منظور تزریق واکسن به شهروندان، غرفه بازی های فکری و مسابقات ویژه شهروندان، استقرار اکیپ اورژانس و آتش نشانی و غرفه مادر و کودک از برنامه های معاونت اجتماعی در مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به شمار می رود.

🔻شریفی با بیان اینکه مزار شهدای گمنام سطح منطقه نیز در این ایام عطر افشانی و غبارروبی خواهند شد، اظهار داشت: در همین راستا مقرر شده تا از خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی نیز بازدید و تجلیل بعمل آید.

🔻او با بیان اینکه در سرای محلات سطح منطقه نیز نمایشگاه های مختلف کتاب برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری مراسم جشن در سرای محلات و مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی ، بازیهای نشاط سالمندی در جهت ارتقای نشاط جسمی و روحی سالمندان و برگزاری جشن دهه فجر برای معلولین از دیگر ویژه برنامه های منطقه ۵ برای ایام دهه فجر به شمار می رود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.