2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی نمین به زمین زده شد
با حضور استاندار اردبیل؛

کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی نمین به زمین زده شد

نبض تجارت- مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نمین با حضور استاندار اردبیل، فرماندار شهرستان نمین، مدیر درمان تامین اجتماعی استان و برخی مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید حامد عاملی استاندار اردبیل در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مدیر درمان تامین اجتماعی استان و کارکنان پرتلاش مدیریت درمان، گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نمین یکی از مهمترین طرح های این شهرستان در حوزه سلامت و بهداشت است که به همت و قول مساعد پیمانکار این طرح در کمتر از یک سال به بهره برداری می رسد.

دکتر قادر برجی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: برای احداث این درمانگاه زمین جدید با همکاری شهرداری نمین تأمین شده تا با اعتبار اولیه 10 میلیارد تومان احداث این پروژه آغاز شود.
دکتر برجی تصریح کرد: علاوه بر درمانگاه نمین که عملیات اجرایی آن امروز آغاز می‌شود، مجوز احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان‌های بیله‌سوار، گرمی و خلخال قطعی شد که  احداث این درمانگاه‌ها را در سال آینده شروع می کنیم.
وی افزود: برای عملیاتی شدن این پروژه‌ اعتبار  35 میلیارد تومان در نظر گرفته شده تا با اجرای این پروژه‌ زمینه اشتغال و جذب نیروهای متخصص به تعداد 40 نفر در این شهرستان فراهم آید.
دکتر برجی خاطر نشان کرد: 63 درصد جمعیت شهرستان نمین تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی است که در این درمانگاه خدمات رایگان برای بیمه‌شدگان ارائه می‌شود و سایر اقشار جامعه نیز می‌توانند با کمترین هزینه از این خدمات بهره‌مند شوند.
وی اضافه کرد: شهرداری نمین برای همکاری در احداث این پروژه قول مساعد دادند تا در مدت زمان کمتر از 20 ماه این پروژه را اجرایی کنیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: با احداث درمانگاه در شهرستان نمین، گرمی، بیله‌سوار و خلخال به صورت کامل در همه شهرهای استان خدمات درمانی رایگان به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود و در این زمینه سعی بر بهبود و کیفی‌سازی این خدمات است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.