2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
حماسه‌سازان دفاع مقدس، ولی نعمتان جامعه هستند

حماسه‌سازان دفاع مقدس، ولی نعمتان جامعه هستند

نبض تجارت- دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» گفت: جانبازان، ایثارگران و حماسه‌سازان دفاع مقدس، ولی نعمتان جامعه هستند. آ‌ن‌ها جان ارزشمند خود را برای پاسداشت از میهن در طبق اخلاص گذاشته و در نبرد حق علیه باطل حماسه آفریدند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در سفر به شیراز و دیدار با مشتریان گفت: بانکداری اسلامی بر مبنای حمایت از اقشار فرودست بنا شده و زمینه‌های رشد و تعالی جامعه را فراهم می‌آورد. شمسی‌نژاد افزود: تسهیل‌گری در ارائه خدمات و پشتیبانی از نیازهای اقتصادی جامعه از وظایف اصلی این بانک است و امیدواریم با تخصص و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم گام‌های پرتوانی برداریم. وی در گفت‌وگو با یکی از مشتریان که از جانبازان دفاع مقدس بود، اظهار کرد: جانبازان، ایثارگران و حماسه‌سازان دفاع مقدس، ولی نعمتان جامعه هستند. آ‌ن‌ها جان ارزشمند خود را برای پاسداشت از میهن در طبق اخلاص گذاشته و در نبرد حق علیه باطل حماسه آفریدند تا یک وجب از خاک گهربار سرزمین ما به دست دشمن اشغال نشود.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای احترام به شأن این جانباز عزیز، امور بانکی وی را شخصاً انجام داد. شمسی‌نژاد همچنین خطاب به کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز گفت: همه ما باید مجاهدت‌های رزمندگان را سرلوحه کار خود قرار داده و در جبهه کار و تلاش برای محرومیت‌زدایی و ایرانی آباد و سربلند بکوشیم. وی افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شیراز سومین حرم اهل بیت است و امیدواریم در پرتو بانکداری اسلامی، خدمات مؤثری را به اهالی شریف این دیار ارائه کنیم.

در سفر دکتر شمسی‌نژاد به شیراز، دکتر «محسن سیفی» قائم مقام مدیرعامل و «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌های بانک وی را همراهی کردند. در این سفر از شعب مرکزی شیراز، غدیر، نصر و پاسداران بازدید شد و ضمن بررسی عملکرد و آمار شعب، مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی کارکنان و مشتریان شعبه‌ها مورد توجه قرار گرفت و برای حل آن‌ها در چارچوب قوانین و مقررات مساعدت‌هایی صورت گرفت. در پایان، جلسه هم‌اندیشی با حضور رؤسای دوایر ستادی استان و رؤسای شعب استان برگزار شد.
 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.