2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ایمن سازی بزرگراه های منطقه 19 با اجرای 2 هزار متر خط کشی محوری

ایمن سازی بزرگراه های منطقه 19 با اجرای 2 هزار متر خط کشی محوری

نبض تجارت- شهردار منطقه 19 از اجرای عملیات 2 هزار متر طول خط کشی محوری در معابر و بزرگراه های منطقه به منظور تأمین امنیت عبوری شهروندان و کاهش بار ترافیکی خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت در تکمیل این خبر افزود: به منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و در راستای نگهداشت بهینه معابر بزرگراه خلیج فارس، نمایشگاه شهر آفتاب، بلوار علامه عسگری پارکینگ حرم مطهرخط کشی شد.

این مسئول تصریح کرد: به منظور ایمن سازی و آشکار سازی بزرگراه خلیج فارس در مسیر شمال به جنوب، جنوب به شمال و ورودی نمایشگاه شهر آفتاب تابلو خطر نما با پایه، تابلو شورن،کاشن تانک و استوانه نصب شد.
هدایت با اشاره به اینکه خطوط راهنمایی و رانندگی باعث کاهش حجم ترافیک، رعایت حقوق رانندگان و عابران پیاده می شود بیان کرد: خط کشی طولی خیابان ها و بزرگراه ها، خط کشی گذرگاه های عابر پیاده و نیز خط کشی سرعتکاه ها نیز از اهمیت خاصی برخوردار است که در مراحل بعدی انجام می شود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.