2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
۱۳ محله در شمال تهران در حوزه فعالیت ستاد بازآفرینی شهری است
شهردار منطقه یک در نخستین جلسه هماهنگی ستاد بازآفرینی پایدار:

۱۳ محله در شمال تهران در حوزه فعالیت ستاد بازآفرینی شهری است

نبض تجارت- طبق بررسی های کارشناسی ۱۳ محله مشمول طرح های ستاد بازآفرینی شهری با هدف ساماندهی، بهسازی و احیاء بافت های فرسوده در منطقه یک قرار گرفته اند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی شهردار و رِئیس ستاد بازآفرینی پایداراین منطقه در نخستین جلسه این ستاد که با حضور روسای کارگروه های تخصصی (معاونین اجتماعی، شهرسازی و برنامه ریزی و اداره املاک)، دبیر ستاد بازآفرینی و مدیران دفاتر توسعه محله ای در ۲ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار شد، با اعلام خبر فوق افزود: هماهنگی دفاتر توسعه محله ای با کارگروه های تخصصی تعیین شده از سوی شهرداری، یک ضرورت و در راستای شناسایی درست نیازهای محلات و تهیه طرح های پیشنهادی الزامی است.

وی افزود: محلاتی چون تجریش، قیطریه، دربند، گلابدره، امامزاده قاسم(ع)، چیذر، دارآباد، اوین، درکه و ... از جمله محلاتی در شمال تهران هستند که دارای بافت های فرسوده و ریزدانه است و مدیریت شهری تلاش می کند با مسئولیت معاونت اجتماعی و فرهنگی و همکاری کارگروه های تخصصی دیگر در شهرداری منطقه یک، برگزاری جلسات منظم و بازدیدهای میدانی از محلات، مشکلات و نیازهای واقعی شهروندان احصاء و در جهت برطرف نمودن آن ها با طی مراحل قانونی اقدام شود.

گفتنی است در این جلسه معاونین شهردار و روسای کارگروه های تخصصی ستاد بازآفرینی شهری منطقه یک به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در ادامه نیز مسئولین دفاتر توسعه محله ای با شرح اقداماتی که تا کنون در راستای شناسایی مشکلات محلات انجام شده با مدیران شهری بحث و تبادل نظر کردند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.