2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تقدیر استاندار مازندران و نمایندۀ ساری از ایرانسل

تقدیر استاندار مازندران و نمایندۀ ساری از ایرانسل

نبض تجارت- استاندار مازندران و نمایندۀ مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل، از مدیرعامل ایرانسل برای توسعۀ زیرساخت‌های ارتباطی این استان تقدیر کردند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی ایرانسل، در نشستی که عصر دوشنبه 16 خرداد 1401، با حضور دکتر سیدمحمود حسینی‌پور نوری استاندار مازندران، دکتر علی بابایی کارنامی نمایندۀ مردم ساری و میاندورود، نایب رئیس اول و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، استاندار مازندران و نمایندۀ مردم ساری، با اهدای دو لوح سپاس جداگانه، از عملکرد مدیرعامل ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های ارتباطی استان و حمایت از توسعۀ کسب‌وکارهایی دیجیتال، تقدیر کردند.

در این دیدار که مرتضی قربانی مدیرعامل باشگاه ستارگان ساری نیز نمایندۀ مردم ساری را همراهی می‌کرد، لوح سپاس این باشگاه بابت حمایت ایرانسل از ورزش کشتی و باشگاه ستارگان ساری، به دکتر بیژن عباسی‌آرند اهدا شد.

عباسی‌آرند: ایرانسل در مازندران، رتبۀ نخست سهم بازار است

در این نشست، مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه در دوران کرونا، سرمایه‌گذاری قبلی انجام شده در زیرساخت ارتباطی کشور، ارزش خودش را نشان داد، گفت: با وجود افزایش 100 درصدی ترافیک شبکه با آغاز همه‌گیری کرونا، خدا رو شکر شاهد مشکل جدی در شبکه نبودیم و هر جا که لازم بود، افزایش ظرفیت انجام شد.

وی افزود: در استان مازندران، ایرانسل یکی از بهترین زیرساخت‌های ارتباطی را توسعه داده و علاوه بر پوشش 100 درصدی نقاط شهری، در نقاط روستایی نیز بر اساس برنامۀ اعلام شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات در طرح موسوم به USO، بخش اعظم تکالیف ایرانسل انجام شده است.

استاندار مازندران نماینده ساری | ایرانسل

عباسی‌آرند تصریح کرد: ایرانسل از ابتدا توجه زیادی به استان مازندران کرد و در حال حاضر، سهم بازار ما در این استان، از بقیه اپراتورها بیشتر است که این امر، به طور ذاتی، اهمیت توجه به این استان را برای ما ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به پروژه‌های متعدد ایرانسل بر توسعۀ خطوط فیبرنوری به عنوان زیرساخت خدمات شهر هوشمند در استان مازندران، تأکید کرد: خوشبختانه شبکۀ فیبرنوری ایرانسل در شهرهای ساری و آمل، به طور کامل اجرا شده و پروژۀ ۳۶ کیلومتری فیبر نوری شهر بابل نیز، با مشارکت شهرداری این شهر، تاکنون بیش از 25 کیلومتر پیشرفت فیزیکی داشته است. علاوه بر این، پروژۀ فیبر نوری در شهرهایی مانند بابلسر، چالوس، نور و قائمشهر و نیز فیبر نوری جاده‌ای بین شهری هم برنامه‌ریزی شده است. تا به این ترتیب، ارتباط شهرها از طریق زیرساخت پرسرعت فیبر نوری ایرانسل صورت بگیرد که قطعاً نفع آن به مردم خواهد رسید.

مدیرعامل ایرانسل همچنین با تشریح اقدامات ایرانسل در خصوص حمایت از رشد استارتاپ‌ها، با اشاره به نامگذاری سال 1401 به نام سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» توسط مقام معظم رهبری، اعلام آمادگی کرد تا با برگزاری نشست مشترک با کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان مازندران، راه‌های همکاری ایرانسل برای کمک به توسعۀ زیست‌بوم استارتاپی این استان، بررسی و پیگیری شود.

استاندار مازندران نماینده ساری | ایرانسل

استاندار مازندران: ایرانسل اپراتور فراگیر در استان است

استاندار مازندران نیز در این دیدار، ضمن تشکر از مدیرعامل ایرانسل برای توسعۀ زیرساخت‌های ارتباطی استان، با بیان اینکه در عصر ارتباطات، همۀ اجزای توسعه، به ارتباطات بستگی دارد، ابراز امیدواری کرد که با ادامۀ روند گسترش زیرساخت‌های ارتباطی در استان، شاهد توسعۀ همه جانبه در این خطه باشیم.

حسینی‌پور با تأکید بر اینکه بر اساس مشاهدات ما، اقبال به خدمات ایرانسل در مازندران، در مقایسه با سایر اپراتورها فراگیرتر است و تقریباً همۀ مردم، حداقل یک سیمکارت ایرانسل دارند، پیشنهاد کرد که این استان، توسط ایرانسل به عنوان استان پایلوت در توسعۀ شبکه و خدمات دیجیتال، تعیین شود.

وی همچنین خواستار توجه هر چه بیشتر ایرانسل به شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوپای استان شد و اعلام آمادگی کرد تا با تشکیل یک کارگروه مشترک در استانداری، نیازمندی‌ها و موانع توسعۀ شبکه و خدمات دیجیتال، با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، برطرف شود.

استاندار مازندران نماینده ساری | ایرانسل

تشکر نمایندۀ ساری از توسعۀ زیرساخت ارتباطی این شهر

نمایندۀ مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنان خود، ضمن تشکر از استاندار مازندران و مدیرعامل ایرانسل، تصریح کرد: در سال‌های گذشته عقب‌‎ماندگی‌های زیادی در زمینۀ زیرساخت‌های ارتباطی داشتیم ولی به یاری خدا طی سال‌های اخیر، با اقدامات اساسی انجام شده، مشکلات ارتباطی به شکل قابل توجهی حل شده و اکنون حتی در مناطق روستایی، مشکل خاصی در خصوص زیرساخت‌های ارتباطی نداریم.

بابایی همچنین ضمن استقبال از توسعۀ هر چه بیشتر خدمات زیرساختی فناوری‌اطلاعات و ارتباطات توسط ایرانسل در شهر ساری، برای همکاری در توسعۀ خدمات ارتباطی نوین ایرانسل از جمله خدمات 5G در شهر ساری، اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار، همچنین استاندار مازندران و نمایندۀ ساری و میاندورود، خواستار حمایت مجدد ایرانسل از ورزش استان، به خصوص کشتی، به‌عنوان یک ورزش پرطرفدار در مازندران شدند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.