2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
پیشرفت 70 درصدی عملیات احداث پارکینگ مکانیزه جانباز در منطقه 19

پیشرفت 70 درصدی عملیات احداث پارکینگ مکانیزه جانباز در منطقه 19

نبض تجارت- عملیات احداث پارکینگ مکانیزه جانباز در محله نعمت آباد با اجرای فونداسیون و70 درصد پیشرفت فیزیکی طی ماه های آینده تکمیل، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور تامین فضای پارک خودروها در مجاورت مراکز خرید و پر تردد، عملیات اجرایی دومین پارکینگ مکانیزه در این منطقه پس از آرماتوربندی،70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
او افزود: تولید قطعات سازه فلزی پارکینگ در کارخانه به پیشرفت 70 درصدی رسیده که پس از اتمام ساخت فونداسیون به محل مورد نظر منتقل و بر روی آن مونتاژ می شود.
به گفته این مسئول نخستین پارکینگ مکانیزه منطقه 19 در خیابان انقلاب و در مجاورت بازار احسانی با ظرفیت 180 خودرو بهره برداری شده و احداث پارکینگ جانباز به عنوان دومین پارکینگ مکانیزه در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و با ظرفیت پارک 200 خودرو به رفع نیاز شهروندان و جبران کسری پارکینگ در این محدوده کمک خواهد کرد.
همچنین در راستای افزایش ضریب ایمنی تردد خودروها در معابر و شریان های بزرگراهی، در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان لاین کندرو مقابل میدان مرکزی میوه و تره بار و ورودی بزرگراه هاشمی، 15 عدد نیوجرسی به طول 90 متر همراه با علائم خطر نما نصب شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.