2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
اجرای عملیات ده کیلومتری معبرسازی در شهرک مروارید منطقه۲۲

اجرای عملیات ده کیلومتری معبرسازی در شهرک مروارید منطقه۲۲

نبض تجارت- شهردار منطقه۲۲ از اجرای عملیات معبرسازی ده کیلومتری در شهرک مروارید شهر خبر داد و گفت: شهرک مراورید شهر به عنوان غربی ترین شهرک مسکونی پایتخت به حساب می آید که حجم قابل توجهی ساخت و ساز در آن صورت گرفته و نیازمند احداث معابر جدید برای خدمت رسانی بهتر به ساکنان جدید این محله است.

 

به گزارش نبض تجارت  و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: این منطقه تهران به دلیل تازه تاسیس بودن و همچنین سرعت بالای ساخت و ساز شهرک های مسکونی بیشترین معبر سازی را در بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به خود اختصاص داده است.

شهردار منطقه ادامه داد: در قرار خدمت شهردار تهران به منطقه ۲۲ موضوع دسترسی مناسب و احداث معبر در شهرک مروارید شهر مورد بررسی قرار گرفت که نهایتا شهردار تهران دستور احداث معابر این شهرک را صادر کرد.

وی افزود: معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه از همان زمان اقدامات فنی احداث معابر را در دستور کار قرار داده تا طی یک فرایند این مسیر ده کیلومتری در سال جاری مورد احداث قرار گیرد.

محمدی به معابر مورد احداث اشاره کرد و گفت: قرار است بلوار خادمین به بلوار زحمتکش در این طرح اتصال داده شود و همچنین معابر جنوبی بلوار خادمین حد فاصل بلوار کرمانشاه تا ابتدای مسیر غربی شهرک مروارید شهر تکمیل و احداث شود. به نوعی در سال جاری تمامی معابر اصلی و فرعی این شهرک به یکدیگر متصل خواهند شد.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: معابر سازی یکی از پروژه های زمان بر و پر هزینه است، چرا که در ابتدا باید خاکبرداری، زیرسازی، روسازی، آسفالت کاری، جدول گذاری، احداث انهار و پیاده رو انجام شود که برای هریک از این موارد باید زمان و هزینه صورت گیرد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.