2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ایجاد کاربری فرهنگی و اجتماعی برای برخی از فضاها و ساختمان های موجود در منطقه 19
در بازدید مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از این منطقه بیان شد:

ایجاد کاربری فرهنگی و اجتماعی برای برخی از فضاها و ساختمان های موجود در منطقه 19

نبض تجارت- مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در بازدید از منطقه 19 برایجاد کاربری فرهنگی و اجتماعی برای برخی از فضاها و ساختمان های موجود در این منطقه تأکید کرد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این بازدید که با حضور احمد احمدی صدر مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، معاونین و مدیران این سازمان، شهردار منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیران منطقه همراه بود، ضمن بازدید از تالار یاس بوستان بزرگ ولایت در خصوص راه اندازی مجدد این مکان در راستای تسهیل در ازدواج جوانان و ترویج در امر ازدواج آسان بویژه برای اقشار کم برخوردار گفتگو و تبادل نظر شد.
به منظور ارائه خدمات در حوزه های مختلف برای کودکان کار و خیابان و خانواده آنها از ساختمان پیشنهادی منطقه به منظور افتتاح مرکز پرتو شماره 2 بازدید و مقرر شد اقدامات لازم درخصوص راه اندازی این مرکز صورت پذیرد.
در ادامه مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با حضور در ساختمان سابق سرای محله رسالت خواستار راه اندازی و فعال کردن ساختمان مذکور شد و دستورات لازم در این خصوص را به معاونین سازمان ابلاغ کرد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.