2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چهار معبر در بلوار کوهک منطقه۲۲ احداث می‌شود

چهار معبر در بلوار کوهک منطقه۲۲ احداث می‌شود

نبض تجارت- شهردار منطقه۲۲ گفت: احداث چهار معبر در بلوار کوهک در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه قرار دارد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: یکی از محله های رو به توسعه این منطقه محله کوهک است که به دلیل حجم ساخت و ساز احداث معابر در این دوره از مدیریت شهری در دستور کار قرار دارد؛ به طوری که خیابان نسیم ۱۶ که سالیان سال است عملیات احداث آن صورت نگرفته بود در یک برنامه ریزی و در مدت زمان کوتاه مورد بهره برداری قرار گرفت و شاهد تردد آسوده شهروندان این محله به بزرگراه آزادگان هستیم.

وی افزود: طبق درخواست شهروندان  که در ملاقات های مردمی و دیدار با نمازگزاران داشته ایم موضوع احداث معابر این محله در دستور کار قرار گرفت، که با یک  برنامه ریزی و اولویت بندی از سوی معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه، چهار معبر در دستور کار احداث در این محله قرار گرفت که مساحت این معابر چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع است.

محمدی عنوان کرد: عملیات احداث این معابر شامل خاکبرداری، جدول گذاری، احداث انهار، زیرسازی، روسازی و آسفالت کاری خواهد بود.

شهردار منطقه به معابر مورد اجرای طرح اشاره کرد و گفت: ساخت معابر کلایور، نسیم ۸، نسیم ۳ و شب آهنگ از جمله معابری هستند که در سال جاری اجرایی می شود

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.