2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پیام تبریک مهندس رخصتی به مناسبت ۳۱خردادماه، سالروز تاسیس باشگاه ذوب‌آهن اصفهان

پیام تبریک مهندس رخصتی به مناسبت ۳۱خردادماه، سالروز تاسیس باشگاه ذوب‌آهن اصفهان

نبض تجارت- مهندس رخصتی در پیامی ۳۱خردادماه، سالروز تاسیس باشگاه ذوب‌آهن اصفهان را تبریک گفت.

مقام معظم رهبری:

ورزشکاران با کسب مقام قهرمانی، در واقع به ملّت و کشور خود خدمت می‌کنند و پیام‌های عزم و اراده، ایستادگی و ایمان ملّت ایران را به جهانیان می‌رسانند.

 

باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان که سی و یکم خرداد ماه سالگرد تاسیس آن است و هم‌اکنون بیش از نیم قرن به ورزش این مرز و بوم خدمت کرده است، امروز یک قطب مهم ورزش کشور است و ستارگان نامداری را به این عرصه مهم معرفی نموده که در آوردگاه‌های ملّی و جهانی، پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در آورده‌اند.

 افتخارآفرینی‌های این باشگاه با تلاش و حمایت‌های کارکنان تلاشگر کارخانه ذوب‌آهن نیز گره خورده است و در گستره ورزش و فرهنگ استان و کشور نماد چشم نوازی است که کسی را یارای گذر از نام بزرگ و چشم‌پوشی از تاریخ پرافتخار آن نیست.

 در این سال‌ها احساسات و عواطف هواداران پرشور باشگاه با نتایج تلخ و شیرین آن همراه بوده است. هوادارانی که در باخت‌های تیم با آه و اشک و در پیروزی ها با لبخند و شادی تیم خود را تنها نگذاشتند و سهم انکارناپذیری در تاریخ این باشگاه به خود اختصاص دادند.

این باشگاه صاحب‌نام همواره رشته پیوند هواداران به ویژه خانواده بزرگ ذوب‌آهن بوده و از این پس نیز تلاش تمام مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان، لحظه و روزهای خوشی را برای این خانواده بزرگ و هواداران رقم خواهد زد.

در این پنجاه و چهار سال بازیکنان بزرگ، مربیان صاحب‌نام و چهره‌های ماندگاری از این باشگاه به رشته های مختلف ورزشی در کشور معرفی شده و ستاره پر فروغ نام و یاد آنها برای همیشه در سپهر فرهنگ و ورزش این مرز و بوم خواهد درخشید.

نام و یاد بازیکنان با اخلاق، مربیان بزرگ و مدیران تلاشگر این باشگاه در ادوار گذشته را ارج نهاده و گرامی می‌دارم و با خدا قوت و تبریک این روز پرافتخار به خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان، هواداران و مجموعه باشگاه، یقین دارم روزهای پرفروغی که متناسب با مسائل اقتصادی تنظیم می‌گردد، در عرصه رویدادهای ورزشی با نام ذوب‌آهن را شاهد خواهیم بود. ان‌شاءالله

ایرج رخصتی
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.