2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
معرفی ۳ پروژه مشارکتی منطقه ۲۰ در  همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران

معرفی ۳ پروژه مشارکتی منطقه ۲۰ در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران

نبض تجارت- ۳ پروژه مشارکتی منطقه ۲۰ در همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری شهر تهران که با هدف معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران و جلب حداکثری مشارکت بخش خصوصی در سالن همایش های برج میلاد برگزار گردید، معرفی شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ در پنل فرصت های سرمایه گذاری این همایش گفت: پروژه پارکینگ زیرزمینی و بازار ضلع جنوب حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، احداث زمین چمن مصنوعی در محله جوانمرد قصاب و احداث غرفه های ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از جمله پروژه های مشارکتی این منطقه در این همایش معرفی شد.

🔻ناظم رضوی اظهار داشت :پارکینگ طبقاتی و بازار محلی ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با مساحت عرصه ۲۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع و  زیربنای ۱۲۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع  در عناوین  ۱۴ فرصت سرمایه گذاری شاخص شهر تهران در این همایش معرفی شد.
🔻او ادامه داد: با توجه به اینکه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به عنوان مهم‌ترین مکان مذهبی و زیارتی شهرری، همه ساله میزبان زائران زیادی از شهرهای مختلف ایران و کشورهای همسایه است در همین راستا احداث این مجموعه در جوار آستان آن حضرت، در راستای  خدمات رسانی به شهروندان و زائران، ایجاد رونق اقتصادی و رفع مشکلات ترافیکی تاثیرگذار است.
   🔻شهردار منطقه احداث زمین چمن مصنوعی محله جوانمرد قصاب به مساحت ۱۰هزار مترمربع را در راستای ارتقاء سرانه های ورزشی به عنوان یکی دیگر از پروژه های مشارکتی این منطقه برشمرد .
🔻این گزارش حاکی است شهردار تهران با همراهی معاونان مالی و اقتصاد شهری و  شهرسازی معماری شهرداری تهران در حاشیه حضور در این همایش از ماکت کارخانه سیمان قدیم ری بازدید کردند و شهردار منطقه توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای احیای این کارخانه و تبدیل به مرکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان بیان کرد .

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.