2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
افزایش واحدهای گشت در شب‌های بارانی
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خبر داد:

افزایش واحدهای گشت در شب‌های بارانی

نبض تجارت- مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افزایش واحدهای گشت شبانه خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی به بی‌خانمان‌ها متوقف نشده است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل همشهری، در شب‌های اخیر به‌دلیل بارندگی‌های شدید، در تهران حوادثی چون جاری شدن سیل و ریزش کوه و... رخ داد و اتفاقات تلخ و ناگواری رقم خورد اما مدیریت شهری در کنار سایر دستگاه‌ها اعم از اورژانس و هلال‌احمر، با تمام امکانات و نیروهای خدماتی و امدادی برای کمک به آسیب‌دیدگان به میدان آمد. در چنین شرایط بحران‌زده پایتخت، مدیریت شهری وظیفه خدمت‌رسانی به بی‌خانمان‌ها را هم فراموش نکرد و به‌گفته مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، تعداد واحدهای گشت سیار در شب‌های بارانی پایتخت افزایش‌یافته است. احمد احمدی صدر به همشهری گفت: «نه‌تنها پذیرش مددجویان در شب‌های بارانی متوقف نشده است بلکه تعداد پذیرش در سامان سراها بیشتر شده و ازاین‌رو متناسب با تعداد مددجویان ظرفیت و امکانات سامان‌سراها را افزایش داده‌ایم

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.