2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
شرکت پست تاخیری برای تحویل گذرنامه های اربعین ندارد

شرکت پست تاخیری برای تحویل گذرنامه های اربعین ندارد

نبض تجارت- مدیر عامل شرکت ملی پست تاکید کرد: هیچگونه تاخیری از طرف پست برای تحویل گذرنامه‌ها به زائران حسینی رخ نداده است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود لیایی با بیان این مطلب افزود: بر اساس بازدید‌های میدانی و بازرسی‌های انجام شده، با خیال راحت می‌توانم ادعا کنم که ما در شرکت ملی پست ، هیچگونه رسوب و یا تاخیری در ارسال گذرنامه نداریم.

وی افزود: فقط در یک مورد به دلیل مغایرت نداشتن اطلاعات، تحویل تعدادی از گذرنامه‌ها با اختلال مواجه شد که آنهم پست تقصیری نداشت.
مدیر عامل شرکت ملی پست گفت: در ارسال مرسوله‌های پیشتاز پستی و یا ویژه پستی یک قراردادی داریم که برای داخل استان تهران است ۲۴ ساعت؛ استان‌های همجوار استان تهران ۴۸ ساعت و برای استان‌های غیرهمجوار استان تهران ۷۲ ساعت است.
لیالی افزود : در این ایام، فاصله ۷۲ ساعت را نیز به ۴۸ ساعت کاهش دادیم و گذرنامه‌ها و گذر‌های موقت هموطنانمان را تلاش می‌کنیم در اسرع وقت به دست هموطنان برسانیم.
چندی قبل مسئولان فراجا یکی از دلایل تاخیر در تحویل گذرنامه‌های اربعین را مشکلات پستی اعلام کرده بودند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.